| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Nikko
Ble Medlem: 25 Jun 2007 Innlegg: 66 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Jan 26, 2010 5:57 pm Tittel: kan vi "låse" en tråd om termindatoer? |
|
|
Det er utrolig irriterende at nesten hver eneste nystartede tråd handler om en eller annen som vil dele termindato, eller muligtermindato med alle andre. det er veldig hyggelig, men fører dessverre til at alle andre tråder havner ned i leksa på forsiden, og at forumet blir utrolig kjedelig å følge med på. Mister mange fedre på den måten, tror jeg. EN tråd, hvor alle som vil kan skrive inn termindato, så kan de andre trådene handle om noe annet. noen moderatorer som kan ta det?
hmm..ikke meningen å være SÅ negativ og sur da...men det er ment for å gjøre forumet bedre og mer attraktivt:-) |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 154 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Ons Jan 27, 2010 12:12 pm Tittel: |
|
|
+1 _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia, født 3. Januar 2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1734 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Jan 27, 2010 2:12 pm Tittel: |
|
|
Hei,
noe teknisk mulighet for å låse en tråd til et slikt emne, har vi ikke. Men det er gjerne derfor du skriver "låse", i gåseøyne.
Ja, det kan godt være en god ide å dedikere en tråd til slikt. Så er spørsmålet bare om folk overholder det, særlig nye folk som melder seg inn i forumet og brister av farsglede
Fint om andre også sier sin mening, det høres greit ut for meg. (Men det blir neppe gjort ikveld, for kona er på kvinneklinikken og blir "satt igang", og jeg er i beredskap) _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2009 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Jan 27, 2010 9:48 pm Tittel: |
|
|
| snokleby skrev: | | (Men det blir neppe gjort ikveld, for kona er på kvinneklinikken og blir "satt igang", og jeg er i beredskap) |
Lykke til!
Og å sette ting sticky er det kanskje en mod på Snokleby - er jo noe ganske mange andre forum software har tilgjengelig  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Tor Jan 28, 2010 9:27 am Tittel: |
|
|
Hehe, selv denne forumsoftwaren kan sette en sticky, tenkte ikke på muligheten  _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2009 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Jan 28, 2010 1:14 pm Tittel: |
|
|
| snokleby skrev: | Hehe, selv denne forumsoftwaren kan sette en sticky, tenkte ikke på muligheten  |
Ja, jeg stussa på det der - men jeg titta i går men kunne ikke se det. Men sånn er det når hodet er fullt av bomull og XSLT...  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Tor Feb 04, 2010 9:29 pm Tittel: |
|
|
Sorry at dette tok lang tid, har vært litt travelt med nyfødt barn i det siste. Nå er det en "sticky" tråd i forumet, hvor man kan annonsere termindato.
Håper dette funker
-Sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Fre Feb 05, 2010 9:44 am Tittel: |
|
|
Ok, jeg er litt i ammetåka for tiden. Vi har jo en flott tråd med termindatoer. Jeg slettet den nye (tomme) tråden min, og gjorde den andre tråden til en "annonsering". Da er den alltid øverst i dette forumet.
Hobo: som moderator kan man endre første posten, og der kan man sette den til sticky. Kjempeintuitivt  _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008 Innlegg: 173 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Fre Feb 05, 2010 11:57 pm Tittel: |
|
|
| snokleby skrev: | | som moderator kan man endre første posten, og der kan man sette den til sticky |
Kan man endre på tittelen også? Litt pinlig at det er en "ord delings feil" i en sticky tråd. Jeg mener ikke å rakke ned på trådstarterens grammatikk, men en sticky tråd blir liksom en mer offisiell del av forumet, og da kan det godt være korrekt norsk, syns jeg.  _________________ Pappa til Håvard, født oktober 2007 |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

|
Skrevet: Lør Feb 06, 2010 8:54 am Tittel: |
|
|
done  _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|