| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
faxe
Ble Medlem: 23 Jan 2010 Innlegg: 7 Bosted: Østfold
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 1:01 pm Tittel: Fortelle |
|
|
Hei.
Vi har vært litt tradisjonelle, og valgt å vente til hun har passert 12 uker før vi begynner å fortelle.
Imorgen er det 12 uker! Ting begynner virkelig å skje. Jeg, som skal bli pappa for første gang, følger spent med på alt. Gleder meg veldig, og syns tia går tregt...
Nå tenkte vi da å begynne med å fortelle til folk. Først til barna hennes. Deretter til våre foreldre. Så til resten av verden.
Men da over til saken; Er det noen som har morsomme tips på hvordan man kan fortelle til kommende bestemødre?
Jeg vet det er morsdag til helgen, men av praktiske årsaker får vi ikke vært hjemme da. Så helgen etter (om 12 dager) er det planlagt. Men jeg tenkte eventuelt en forsinket morsdagsgave. Kanskje noe barneklær, eller evt en t-skjorte hvor det står noe med "farmor".
Tar gjerne imot tips! |
|
| Til Toppen |
|
 |
faxe
Ble Medlem: 23 Jan 2010 Innlegg: 7 Bosted: Østfold
|
Skrevet: Ons Feb 10, 2010 8:37 am Tittel: Re: Fortelle |
|
|
Jeg bestilte en kopp hvor det står "Jeg skal bli FARMOR igjen".
Så pakker vi den inn, og gir den som forsinket morsdagsgave.
Gleder meg til å se reaksjonen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
wallacemania
Ble Medlem: 02 Feb 2010 Innlegg: 9 Bosted: Rogaland
|
Skrevet: Ons Feb 10, 2010 12:51 pm Tittel: |
|
|
Ved første ankomst, kom den 12.uka tett opp til jul. Var derfor litt artig å gi en smokk i ekstra gave til familie.
Hva med å få trykket en t-skjorte hvor det står "Jeg skal bli PAPPA". Ha på deg en genser og hiv av deg denne når du er på besøk. Da blir de ihvertfall overrasket.
(Ser det ble et noe sent svar. Men bedre sent enn aldri. ) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Daddy Dane

Ble Medlem: 02 Des 2009 Innlegg: 160 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Ons Feb 10, 2010 10:14 pm Tittel: |
|
|
Jeg gikk inn på vistaprint.no og bestilte gratis en t-skjorte det stod
"Jeg skal bli pappa!" på.
Så en dag da foreldera mine var på besøk, gikk jeg inn på rommet og skiftet og kom ut med t-skjorta og et videokamera i henda.
Også var det bare å vente å se hvor lang tid det tok før de så hva som stod på t-skjorta.
Det beste er at vi har den fantastiske reaksjonen på film!
Vi gjorde det samme hos hennes foreldre.
Gratulerer så mye foresten!! Vi er flere her som er kommende førstegangsfedre  _________________ 14 august er dagen vi skal bli foreldre!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
sagosen
Ble Medlem: 12 Feb 2010 Innlegg: 12 Bosted: Oslo (Bergen fra juni)
|
Skrevet: Fre Feb 12, 2010 9:33 am Tittel: |
|
|
Mine foreldre har 5 fra før i alderen 12-23, så mamma sa ho ikkje heilt tenkte på seg sjølv som mormor for 6 gang, trur ho nesten mest føler seg som oldemor av ei eller annen grunn.
Sånn er det å være sistemann i flokken, gitt!
Vi valgte uansett å vente så lenge som vi følte det var nødvendig for å spare oss ubehagelige spørsmål i ettertid, skjønt no er det så klart ingen tvil lenger kva som er på veg.  _________________ Liten XY-livsomvelter kom 7 mars. Woho! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|