|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Strand

Ble Medlem: 17 Nov 2007 Innlegg: 330 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Man Feb 08, 2010 10:49 pm Tittel: Bryllups reise |
|
|
i skrivende stund er det ikke mere enn 6 mnd. til vi gifter oss, og i den anledning har jeg begynt og tenke på reisemål etter alt er ferdig
hvordan gjore dere det? med unger? uten ? hvor? ca pris? lengde ? ja, alt  _________________ 3 April kom prinsen vår til verden!
Pappa er glad i deg Christian  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gauder
Ble Medlem: 16 Apr 2007 Innlegg: 111 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir Feb 09, 2010 3:25 am Tittel: |
|
|
Vi har nå bestillt oss bryllupsreise til Island. Vi giftet oss 5. juli 2008, skulle egentlig ta bryllupsreia i fjor sommer, men det ble raskt utsatt da vi fikk vår nummer to i fjor sommer.... Blir borte ei uke, klarer nok ikke mer uten barna... Fant reise og hotell på nettet og det ble vel ca 12000 for reise trondheim - reykjavik - trondheim pluss hotell i sentrum.
Vi reiser uten barn etter som det er en bryllupsreise. Det er synes vi er en anledning som er forbeholdt meg og min kone. Vi ønsket oss penger til bryllupsreise i bryllupsgave så vi har penger nok til reise, hotell og godt med lommepenger!! Har sjelden råd til et stort forbruk på ferieturer, men dette blir da en av få turer hvor vi slipper å tenke så veldig på hvor mye vi bruker. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Siggen
Ble Medlem: 06 Nov 2009 Innlegg: 9 Bosted: leknes
|
Skrevet: Ons Feb 10, 2010 12:02 am Tittel: Reise |
|
|
Hei vi gifta oss 29.8.09 og , og lurte lenge på hvor vi skulle reise.
Vi har ikke unger og hadde vell mange valg, og litt for mange,.
Så vi ente opp rett og slett på Hytta til Foreldra mine som ligger på en øy vest i havet, og hytta står 10 meter fra sjøen. Der var vi to aleine og kose oss en uke og tok oss inn etter en travel periode.
Venter nu vår første og skal på ull i morgen , ( les ler seg meget)
I alle fall lykke til fremover og lykke til med reise _________________ Siggen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|