| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Hnrix1
Ble Medlem: 22 Jun 2010 Innlegg: 24
|
Skrevet: Tir Jun 22, 2010 8:06 pm Tittel: Xbox 360: Borderlands, MW2? |
|
|
| Er det noen her som spiller Borderlands eller MW2 på Xbox 360 som gjerne kunne tenkt dere å spille sammen med noen som faktisk prater norsk. Eller har noen anbefalinger om andre online spill til Xbox 360? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman Moderator

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 1031 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Ons Jun 23, 2010 12:44 pm Tittel: |
|
|
Spiller dessverre ikke Borderlands og har pensjonert meg fra MW2, men er stadig inne på Battlefield Bad Company 2. Spillet anbefales.
Jeg er peantv på Xbox Live. Legg meg gjerne til.
Ta også et kjapt søk på "Xbox" her på forumet så finner du andre tråder på emnet med andre forumbrukere som spiller.  _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hnrix1
|
Skrevet: Ons Jun 23, 2010 3:32 pm Tittel: |
|
|
Legger deg til når jeg har mulighet til å komme meg på Xbox'en.
Joda, men det er ikke så veldig mange nye innlegg når det gjelder dette med spilling, litt derfor jeg startet en ny tråd, så kanskje det var noen som spilte borderlands eller noe sånt, og som deg, har noen spill tips som burde prøves ut.
Noen andre online spill du vet om som er underholdene i større grad? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hnrix1
|
Skrevet: Tir Jun 29, 2010 11:08 am Tittel: |
|
|
Gikk i mellom lista mi med spill i dag, og kikket etter hvor mange av de det var online mulighet på. Det blei en liten liste gitt =)
Army of Two
Borderlands
Burnout paradise
Cod: MW2
Gta 4
Halo 3
Red Alert 3
Ridge Racer 6
Så jeg har faktisk noen spill som er mulige og spille online, men så kommer det ann på om noen andre der ute har samme spill, og fortsatt liker å spille de  |
|
| Til Toppen |
|
 |
SommerPappa

Ble Medlem: 18 Jan 2009 Innlegg: 106 Bosted: Moss
|
Skrevet: Ons Jul 21, 2010 11:07 pm Tittel: |
|
|
Heisann!
Spiller MW2 relativt ofte så kunne vært moro å spille litt sammen;) Har også en del norske som spiller sammen med meg, så kanskje du får utvidet vennelista...?
Spiller i tillegg også et av tidenes beste spill; Gears of war 2!;D
Gamertagen min er KukkolfKambo.
Legg meg til, men send meg en meld enten her eller på live om at du har lagt meg til. Får nesten daglig friend requests av folk jeg ikke kjenner så gidder ikke godkjenne noen jeg ikke kjenner igjen;) _________________ *Philip Kathir* 23.06.09:D
Jeg kom
Jeg så
Jeg sovna.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|