Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Synnis

Ble Medlem: 16 Aug 2006 Innlegg: 153 Bosted: Askøy Hordaland
|
Skrevet: Tor Feb 03, 2011 12:36 pm Tittel: Xbox 360 - spille film fra pc og mediasenter |
|
|
Hei.
Etter å ha brukt alle overtalelsesmetoder som finnes, fikk jeg go for innkjøpe av spillemaskin.
Det var ett must at jeg skulle ha bevgelesesspill. Og derfor falt valget på 360, pga at der slipper man å holde i kontroller, og man kan bruke hele kroppen.
Det som irriterer meg er at jeg ikke kan spille av filmer som jeg har liggende på pcen vie mediasenteret.
Jeg kan ta samme filmen, legge den over på en minnepenn, plugge den i 360 og se filmen. Første gang sier 360: Du, jeg har ikke codec til å spille av denne filmen fra minnepenn, men det fikser jeg for deg. Gå inn på xbox live også begynner nedlasting. Sweet, tenke unge lovende meg. Fikk satt opp mediasenter og følte ale verdensproblem var over da jeg skulle spille av film fra pc via mediasenter. Men da kom xbox inn igjen og sier: Du, jeg har ikke codec til denne typen fil, så du kan bare glemme å s denne filmen. Altså lite villig til å hjelpe med codec, so den var med minnepennen.
Mine spørsmål er: Er det noen som har en løsning på dette?
Er det en annen type mediasenter so kan brukes for å få spilt av filmer?
Kan jeg plugge i en ekstern harddisk i xbox som er trådløs? Dvs jeg legger inn filmer fra pc over på den eksterne disken som så kan spilles av fra xbox? _________________ -----------------------------------------
Fredrik kom til verden 24. mars 2007.
Brede kom til verden 16. juli 2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
dobbelpappa Moderator

Ble Medlem: 08 Des 2010 Innlegg: 191 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tor Feb 03, 2011 1:31 pm Tittel: |
|
|
sjekk ut tråden som ligger her _________________ 09.07.10 - 1655gram, 44cm lang - gutt
09.07.10 - 1675gram, 43cm lang - gutt
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.