Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Bergen73
Ble Medlem: 19 Okt 2010 Innlegg: 4
|
Skrevet: Ons Okt 20, 2010 3:47 am Tittel: Vedrørende ny barnelov av 01 juli 2010. |
|
|
Trekker dette innlegget.
Sist endret av Bergen73 den Ons Okt 20, 2010 12:35 pm, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Ons Okt 20, 2010 9:17 am Tittel: |
|
|
Du har lagt inn ditt innlegg halvti igår kveld, også maser du seks timer senere - midt på natten - fordi hele forumet ikke har gått mann av huse for å svare? Slapp litt av...
For det første så skal du ha tak i de som faktisk kan svare på spørsmålet ditt - jeg kan ikke det for jeg er ikke i en situasjon hvor jeg har bruk for barneloven. For det andre så er ikke dette et forum som tar ting i et litt roligere tempo enn f.eks BIM eller andre "kvinnfolkforum". Jeg ser at du er fersking i dette forumet, vil anbefale at du blir litt kjent her før du begynner å hakke løs på oss
Ta det med ro, ta deg en kopp kaffe, vent et par dager. Og ikke mas
Åja...velkommen hit selvfølgelig! _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Ons Okt 20, 2010 11:57 am Tittel: |
|
|
Jeg har lest innlegget, men har ikke noe fornuftig å komme med, så jeg poster litt her i stedet, slik at du ser at det er liv i oss på forumet... _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas Moderator

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1377 Bosted: Tønsberg
|
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.