| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Paradoxz
Ble Medlem: 08 Mar 2009 Innlegg: 72 Bosted: Sunnmøre
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:25 pm Tittel: Unge fedre i Ålesund og omegn (tilogmed Sundre søre:P) |
|
|
Ej tenkte kanskje de hadde vør kjekkt å kunne fått et lite lokalt underforum=) Oss kan jo diskutere ka korteste vei te moa e (sjøl haaata ej å sulle på moa, men må ta turen i ny og ne uansett) _________________ There is only what a man can do, and what he can't. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Funderer
Ble Medlem: 29 Mar 2009 Innlegg: 14 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:34 pm Tittel: |
|
|
| Tror ikke at det er så dum ide. At kan får et underforum med for.eks fylkene. Sånn at noen lokale ting og slikt lettere kan komme fram. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Paradoxz
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:37 pm Tittel: Inspirert |
|
|
Ja, ikkje sannt? Ej tok ideen fra mammaforume som dama sete å sleva me heile tia, dei skal tilogme ha treff på danskebåten elns!  _________________ There is only what a man can do, and what he can't. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Funderer
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:40 pm Tittel: |
|
|
Ikke sant.. jeg veit hvordan det er der.. X'n (mor til min datter) var/er DYPT inni babyverden. og min samboer nå er på mammanet. Og hvis man har slike grupper er det letter og sette opp treff. X'n var på en del slike treff. og forsto at det var utrolig kos. Har hatt er par slike her i Sfj også. Men da har det bare vært med kjent folk.
Ikke sant. Det er slik som hadde vært moro og fått til for oss her inne også. =) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Paradoxz
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:43 pm Tittel: Enig=) |
|
|
Ja, det hadde vært flott! Vi får prøve å samle sammen flest mulig fedre fra området=) Er du fra Ålesund og omegn? _________________ There is only what a man can do, and what he can't. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Funderer
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:44 pm Tittel: |
|
|
Nej, jeg er dessverre ikke det.. Er nok ganske mange mil fra Ålesund. Er fra Sandefjord. Men har mange bekjente og venner fra Ålesund
men jeg er helt enig med deg i og prøve og samle folket fra dew lokale steden  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Paradoxz
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:46 pm Tittel: Fylker |
|
|
hehe=p Hadde kanskje vør lurt å delt inn i fylker etc, dei he jo oss so mange av:P komuner bli litt snevert:P sofall for mej so e registrert i Giske komune med 5000 innbyggera:P _________________ There is only what a man can do, and what he can't. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Funderer
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 1:54 pm Tittel: |
|
|
| Jeg tror at fylker kan være det beste. Kommuner blir for smått. Og det er noen store fylker. Men etter hva jeg har forstått er det det som funker på andre forum. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Paradoxz
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 2:21 pm Tittel: mhm |
|
|
kanskje ledelsen her burde satt opp en "fylkeschatt" elns:P _________________ There is only what a man can do, and what he can't. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Funderer
|
Skrevet: Man Mar 30, 2009 2:41 pm Tittel: |
|
|
Det hadde vært en god ide  |
|