Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Har mor eller barn fått antibiotika før eller etter svangerskapet? |
| Ja |
|
50% |
[ 4 ] |
| Nei |
|
50% |
[ 4 ] |
|
| Antall stemmer : 8 |
|
| Av |
Innlegg |
Pipemann
Ble Medlem: 14 Jan 2008 Innlegg: 91 Bosted: Akershus
|
Skrevet: Tir Jun 03, 2008 1:31 pm Tittel: Undersøkelse om kolikk og antibiotika |
|
|
Driver å sjekker litt vitenskap ang. kolikk her. Artig å høre deres mening.
Fint om kun de som har opplevd kolikkbarn svarer.
Sist endret av Pipemann den Tir Jun 03, 2008 2:52 pm, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tir Jun 03, 2008 2:28 pm Tittel: |
|
|
sorry, jeg la ikke merke til at du bare skulle ha svar fra kolikkfolk. Vi har ikke hatt kolikk, og ikke antibiotika. Beklager at jeg føkka opp statistikken din.
Forslag til ny statistikk med nye valgmuligheter:
Ja antibiotika og ja kolikk
Nei antibiotika, men ja kolikk
Ja antibiotika, men nei kolikk
Nei antibiotika og nei kolikk _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Frank

Ble Medlem: 21 Aug 2007 Innlegg: 91 Bosted: Et småsted på Haugalandet
|
Skrevet: Tir Jun 03, 2008 7:28 pm Tittel: |
|
|
| Gnubel skrev: | | sorry, jeg la ikke merke til at du bare skulle ha svar fra kolikkfolk. Vi har ikke hatt kolikk, og ikke antibiotika. Beklager at jeg føkka opp statistikken din. |
Gjorde det eg og...sorry. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pappa'en til to

Ble Medlem: 04 Des 2007 Innlegg: 155 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Ons Jun 04, 2008 2:03 am Tittel: |
|
|
Hei.
Jag har ikke stemt på ditt spørsmål, da jeg ikke husker helt om de fikk det noen gang.
Sønnen min hadde kolikk en liten periode, men han har også hatt RS viruset, men husker ikke om rs var før eller tetter kolikken. Var det før fikk han antibiotika.
men mener at verken mara eller sønnen fikk noe antibiotika før kolikken nei.... _________________ pappa'en til Stian og Maria
veni, vidi, (og stakk hjem med halen mellom bena)!!!!!! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.