verdens beste pappa boken

Tre bakovervendte barneseter, bagasjeluke....

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Barn og bil
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
mcpappa

Ble Medlem: 01 Nov 2007

InnleggSkrevet: Tor Mai 26, 2011 1:20 am    Tittel: Tre bakovervendte barneseter, bagasjeluke.... Svar med Sitat

Da er nr 3 på vei... Hipp hurra.

Det betyr også at jeg må begynne å kikke etter ny bil... Utvalget er ganske begrenset med tre bakovervendt barneseter.
Foreløpig har valget falt på den vanvittig kjedlige Citroen Berlingo. Men så...
Har oppdaget at denne og mange andre biler har bagasjeluke i gulvet foran baksetet http://www.tryggtrafikk.no/Bagasjeluker+i+gulv+og+stol+med+st%C3%B8tteben.b7C_wJbM5M.ips
Det betyr at jeg ikke kan bruke setene pga støttebeina, har lest at VW har en slags plast sak man putter i luka.
Noen som har erfringer med dette????
Må jeg kjøpe VW caravelle???
Tar imot tips om biler der det er plass til 3 seter og bikkjebur.

EDIT: Leser at flere på forumet har bakovervendte seter i f.eks Renault Espace, hvordan løser dere problemet med bagasjeluka?
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
Ost
Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006

InnleggSkrevet: Ons Jun 01, 2011 12:18 pm    Tittel: Svar med Sitat

Heisann - og lykke til!

Spøk tilside.

Jeg kjører Ford Mondeo stasjonsvogn fra 2005, et fremovervendt (stor gutt på 4 år) og to bakovervendt. Bør være mer enn god nok plass til hundebur baki. Tar du med skiboks også, er det ikke noe problem for å frakte vogn og. Problemet mitt er at jeg må skyve barnesetene frem og tilbake og om hverandre hver gang jeg skal feste bilbeltet på guttungen sin stol. Da han sitter fremovervendt brukes bilens eget belte på ham. Litt for trangt mellom setene...

Gnubel her inne kjører caravelle/transporter med tre barn og bikkjer. Han hadde tidligere en gammel modell av passat, tror det funka bra det. Send ham en PM og spør ham.

Har ingen erfaring med luker i gulvet. Har selv sett etter ny bil som kan gi meg muligheten til tre barn i bredden uten total lommebokkollaps, men det markedet er alt for dårlig.
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Bruker du barnesetet riktig?
HTS Besafe tilbakekaller farlige barneseter
Test av barneseter til bil

Lignende diskusjoner:

Hvilken Stasjonsvogn har plass til 3 barneseter???
NAF og forbrukerrapporten sin test av barneseter
Norge og bakovervendte barneseter

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Barn og bil Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro