Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
slitern
Ble Medlem: 26 Nov 2009 Innlegg: 9
|
Skrevet: Ons Apr 27, 2011 12:17 pm Tittel: To jenter på vei! |
|
|
Hei, jeg har vært inne på VBP's forum tidligere og klaget min nød over mislykkede prøverørsforsøk.
Derfor er det ekstra artig når jeg nå kan si at jeg snart skal bli pappa til to jenter
På tredje (og siste) prøverørsforsøk fikk vi endelig full klaff! Treg som jeg er har jeg ikke kommet meg inn hit tidligere, så nå er det ikke mer enn mellom 3,5 og 7,5 uker igjen til jentene mine kommer ut!
Tvillingvogn (Basson Bjørn +sportsvogndelen) er kjøpt inn, to nydelige senger står klart på det nymalede barnerommet, og ny bil(Mitsubitshi Grandis) er kjøpt inn for å få plass te alt stæsjet Føler meg nå ganske så klar, ihvertfall så fort jeg får kjøpt inn det siste bilsetet m/base
Barnas mor har desverre ikke vært helt i form under svangerskapet, så jeg krysser fingrene for at jentene holder seg inne så lenge som mulig
Vil også si jeg er veldig glad for at det finnes et pappaforum for tvillinger, på andre tvillingforum føler jeg at vi blir litt glemt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Apr 27, 2011 11:27 pm Tittel: |
|
|
Godt å høre dere fikk det til
Lykke til med de siste ukene _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Tor Apr 28, 2011 1:33 pm Tittel: |
|
|
Så gøy!!
Høres ut som dere har mye spennende foran dere. Lykke til i innspurten !  _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.