| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Hybris

Ble Medlem: 19 Aug 2011 Innlegg: 27 Bosted: Akershus
|
Skrevet: Søn Okt 30, 2011 9:02 pm Tittel: Tips til flere pappaforum? |
|
|
Jeg synes det er lite aktivitet på dette forumet, det kan umulig være det mest aktive innen temaet? Tips til andre pappaforum? _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
Blogger på http://www.dagensbeste.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
seberget
Ble Medlem: 29 Aug 2011 Innlegg: 11 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 11:43 am Tittel: |
|
|
Slik at det skal bli enda mindre aktivitet her  _________________ Eva Aleksandra - 10.08.2011 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hybris

|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 11:51 am Tittel: |
|
|
| seberget skrev: | Slik at det skal bli enda mindre aktivitet her  |
Som mitt første innlegg indikerer, er jeg interessert i å finne det mest aktive pappaforumet (hvorvidt det er dette eller ikke vet jeg foreløpig ikke). Ditt innlegg bidro ikke nevneverdig i å oppklare dette.
Hvorvidt hvert enkelt forum får mer eller mindre aktivitet faller ikke innunder min agenda. Hvis den er noen moderatorer her som mener denne type forespørsler ikke er tillatt så får de slette tråden. _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
|
| Til Toppen |
|
 |
oleH

Ble Medlem: 20 Okt 2011 Innlegg: 15
|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 12:40 pm Tittel: |
|
|
Liker meg på dette forumet, men jeg tar også gjerne imot forslag på andre forum 
Sist endret av oleH den Man Nov 14, 2011 3:53 pm, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 4:49 pm Tittel: |
|
|
I utgangspunktet står det noe i forumreglene om reklame for konkurrerende nettsider.
Men de gangene jeg har søkt etter andre pappaforum (for å sjekke ut konkurransen ) de siste seks årene, har jeg aldri funnet noen andre aktive rene pappaforum, så jeg ser ikke noen problemer med denne tråden.
Jeg vet dessverre ikke hvorfor det ikke er mer aktivitet blant fedre i Norge. Besøkstallene på verdensbestepappa.no har gått jevnt og trutt oppover siden oppstarten i 2005, mens antall daglige innlegg faktisk var høyere for et par år siden enn nå. Kanskje finner folk det de søker etter med å søke, og ser ikke noe behov for å starte så mange nye diskusjoner. Men dette blir bare spekulasjon fra min side. Det hadde vært interessant å høre hva andre mener.
(edit: skrev først kort fra mobilen, så resten av innlegget fra pc senere).
Jeg glemte visst å svare på det egentlige spørsmålet ditt: Jo, dette er nok Norges mest aktive pappaforum. Det finnes et annet forum på www.pappaforumet.no, men det virker ikke aktivt. Og det finnes avdelinger for fedre på diverse mammaforum. Jeg vet ikke hvor aktive de er for tiden, men det er generelt få innlegg (av fedre der). _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hybris

|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 6:18 pm Tittel: |
|
|
Snokleby:
Takk for utfyllende svar, da høres det ut som jeg har kommet til rett forum. Da får jeg forsøke å bidra til at aktiviteten holdes ved like  _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
|
| Til Toppen |
|
 |
PappaLars

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 145 Bosted: Østsiden Fredrikstad
|
Skrevet: Tir Nov 01, 2011 1:19 am Tittel: |
|
|
| Hybris skrev: | Snokleby:
Takk for utfyllende svar, da høres det ut som jeg har kommet til rett forum. Da får jeg forsøke å bidra til at aktiviteten holdes ved like  |
Du er nok på rett forum Aktiviteten går opp og ned her også, som alle andre forum
Virker som det er en pågang med 1.gangsfedre her nå, å det er knall
Gamlegutta med en skokk med unger er også aktive, kanskje ikke daglig som de var før, men det er alltid folk innom  _________________ Mvh
PappaLars , Pappa til Sprettert 20.05.2009
"And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years" |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Tir Nov 01, 2011 7:24 pm Tittel: |
|
|
Problemet er....vi har fått unger!!!!!!!
Har jo for svingende ikke tid til detta nettullet mer
Men jeg er for min del innom å leser ganske ofte. Men det krever litt mer å sette seg ned å skrive. Nå har jeg ikke testa den mobilutgaven som Snokle har snakket noe om, men det vil kanskje bidra til at man bidrar mer?
Så det er ikke viljen det står på  _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hybris

|
Skrevet: Tir Nov 01, 2011 7:41 pm Tittel: |
|
|
Hehe - Det er jo viktig at dere som har unger henger rundt og svarer litt på alle de dumme spørsmålene vi andre har  _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
|
| Til Toppen |
|
 |
PappaLars

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 145 Bosted: Østsiden Fredrikstad
|
Skrevet: Ons Nov 02, 2011 12:17 am Tittel: |
|
|
Er like mye på nett som før jeg, ha ha Når barnet er lagt setter pappa seg på pcen  _________________ Mvh
PappaLars , Pappa til Sprettert 20.05.2009
"And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years" |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hybris

|
Skrevet: Tor Des 22, 2011 11:22 pm Tittel: |
|
|
| PappaLars skrev: | Er like mye på nett som før jeg, ha ha Når barnet er lagt setter pappa seg på pcen  |
Men det er jo litt snodig at gutter diskuterer bil og stereo til de blir blå i trynet (tusenvis av innlegg i døgnet), men her er det typ åtte nye innlegg på et døgn..  _________________ Thorbjørn - førstefødte har termin april 2012.
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|