verdens beste pappa boken

Tips og råd!

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Unge fedre
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Krølle

Ble Medlem: 26 Jul 2011

InnleggSkrevet: Tir Jul 26, 2011 10:54 am    Tittel: Tips og råd! Svar med Sitat

Hei! Jeg er en gutt på 21 år og har vært i et forhold i nesten 3 år med ei jente som er 20, men de siste 2 måndene kræner vi litt om små ting. Så plutselig en dag så gjorde hun det slutt rett før vi skulle på ferie i syden. Tolk det veldig tunkt. En månden etter det ble slutt ringte hun og fortalte meg at hun var 8 uker gravid. Ble både glad, sint og redd. Vi begynte umidelbart og prate om og bli sammen igjen. Så etter en uke sa hun at hun inne ville bli det igjen, men villa ha meg rundt seg for støtte. Etter alt dette tullet sliter jeg med at jeg er veldig deppa, lite arbeidslyst og matlyst. Vil egentlig at hun bare skal flytte inn til meg igjen. Og hun er den enste person jeg har og snakke med om dette. Noe hun ikke vil. For hun syns det blir rart og er redd for og få for sterke følelser igjen. Hun har ikke møtt en ny fyr eller noe så skjønner ikke helt hva hun driver på med!Sad 

Hun sliter litt økonomisk siden hun ikke har jobb og har flyttet hjem til faren sin. Hun har tenkt til og få leid en hybel der hun og barnet skal bo, noe jeg er sterkt imot siden jeg kan gi dem så mye bedre. Har jobb, stor enebolig og bil. Penger som trengs for og gi alle et godt liv sammen. 
Derfor sjønner jeg ikke greia. Hun sier hun elsker meg osv. 

Er redd for og mas på henne og støt henne vekk ifra meg. 

Er så langt ned at jeg hadde søkt på selvmordsmetoder. Men bare gikk ut av det pga jeg ikke kan gjøre det imot de rundt meg!

Forslag til hvor jeg kan få hjelp?

Trenger tips og råd! 

Var litt usiker på hvor jeg skulle poste.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
dama

Ble Medlem: 03 Aug 2011

InnleggSkrevet: Ons Aug 03, 2011 12:53 pm    Tittel: Re: Tips og råd! Svar med Sitat

Krølle skrev:
Hei! Jeg er en gutt på 21 år og har vært i et forhold i nesten 3 år med ei jente som er 20, men de siste 2 måndene kræner vi litt om små ting. Så plutselig en dag så gjorde hun det slutt rett før vi skulle på ferie i syden. Tolk det veldig tunkt. En månden etter det ble slutt ringte hun og fortalte meg at hun var 8 uker gravid. Ble både glad, sint og redd. Vi begynte umidelbart og prate om og bli sammen igjen. Så etter en uke sa hun at hun inne ville bli det igjen, men villa ha meg rundt seg for støtte. Etter alt dette tullet sliter jeg med at jeg er veldig deppa, lite arbeidslyst og matlyst. Vil egentlig at hun bare skal flytte inn til meg igjen. Og hun er den enste person jeg har og snakke med om dette. Noe hun ikke vil. For hun syns det blir rart og er redd for og få for sterke følelser igjen. Hun har ikke møtt en ny fyr eller noe så skjønner ikke helt hva hun driver på med!Sad 

Hun sliter litt økonomisk siden hun ikke har jobb og har flyttet hjem til faren sin. Hun har tenkt til og få leid en hybel der hun og barnet skal bo, noe jeg er sterkt imot siden jeg kan gi dem så mye bedre. Har jobb, stor enebolig og bil. Penger som trengs for og gi alle et godt liv sammen. 
Derfor sjønner jeg ikke greia. Hun sier hun elsker meg osv. 

Er redd for og mas på henne og støt henne vekk ifra meg. 

Er så langt ned at jeg hadde søkt på selvmordsmetoder. Men bare gikk ut av det pga jeg ikke kan gjøre det imot de rundt meg!

Forslag til hvor jeg kan få hjelp?

Trenger tips og råd! 

Var litt usiker på hvor jeg skulle poste.

Duuu..
Jeg er en dame på 31 år og kom inn på denne siden av andre grunner.
Men jeg må svare deg -
Det du forteller om jenta de..er typisk for mange jenter som blir gravide.
Vi blir full av hormoner og kan oppføre oss som frustrerte damer.
Ikke er vi alltid så snille i den første perioden av graviditeten heller.
Jeg ville vært tålmodig med henne - gi hun tid - gi henne bekreftelser på at du er der for henne, men ikke mas og stress. Hold litt avstand, men allikevel nær. Jeg er ganske sikker på at hun egentlig vil være sammen med deg, vi jenter har alltid en drøm om idyllen med en lykkelig familie (ikke være alenemor med dårlig økonomi) MEN husk bare å la hun vite at du er der og vil alltid være der, bare ikke stress henne.
Du vet jo at gutter er fra mars og jenter er fra venus - vi snakker ofte forskjellige språk og forstår ikke alltid hverandre Wink MEN VI ELSKER HVERANDRE ALLIKEVEL.
Lykke til ... har vært i samme situasjon og det gikk veldig bra Wink
Hilsen mamma til 2 barn som har vært sammen med pappan til våre barn i 14 år Wink
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Tips til barnebursdag
Tips om podcasts
Hvordan lage sunn barnemat, lett

Lignende diskusjoner:

økonomisk prat for unge fedre; råd og tips=)
Tips til flere pappaforum?
Tips til aktiviteter i helgen

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Unge fedre Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro