Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
far_til_4
Ble Medlem: 04 Aug 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Fre Aug 05, 2011 11:26 am Tittel: tidlig i fasen i et brudd. hvem betaler hva?.. |
|
|
jeg har flyttet fra mor. vi har ikke gjort opp boet enda, hun har en større andel en meg, og når jeg flyttet sa jeg at hun ikke fikk nøkler eller noe av meg før alt er oppe og avgjort.
dette resulterte i at hun truer med og bytte låser, endre alarmkode og masse masse mas, fordi hun ikke vil jeg skal gå inn i huset når hun ikke er der.
men 12,5% av det huset er mitt, og halvparten av innbo, så jeg umyndiggjør ikke megselv, selv om hun insisterer på at samboeravtalen er ugyldig og masse tullprat.
MEN når hun har tenkt seg om, så mener hun at jeg også skal betale løpende utgifter på regninger osv osv, selv om jeg ikke slipper inn, eller eier noe av det i følge henne.
vi har 4 barn så jeg tenker jo til barnas beste her, men er det riktig at jeg fortsatt skal stå for underholdet her? jeg har jo leid meg en liten toroms leilighet i tilegg som koster penger..
fikk høre av en advokat at jeg faktisk kan kreve leie av henne for min andel i huset. noe jeg vegrer meg for og gjøre da det garantert vil føre til enda mere bråk... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
jens
Ble Medlem: 11 Jan 2011 Innlegg: 193
|
Skrevet: Fre Aug 05, 2011 6:47 pm Tittel: |
|
|
Ja det er litt av et oppgjør som venter deg. Stemmer det med at du kan kreve husleie av henne. Du kan også kreve hun kjøper deg ut. Hvis ikke hun vil kan du begjære huset tvangssolgt.
Så lenge du eier deler av huset skal du ha adgang. Untak er om det er et rettslig vedtak på at du ikke har adgang. Fra dato du flyttet begynnner imidlertif barnebidrag å løpe. Dette kan mor kreve inn gjenon nav innkreving. Det tar rikitgnok vanligvis noen mnd.før det begynner å fungere.
Pass på å føre samvær du har med barna nå og ha vitner på dette. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.