verdens beste pappa boken

Tiden leger alle sår....

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Stefar, skilt pappa og alenepappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
barolo10

Ble Medlem: 01 Mar 2010

InnleggSkrevet: Tir Jun 08, 2010 2:30 am    Tittel: Tiden leger alle sår.... Svar med Sitat

Som dem som følger linken så kan alt snus opp og ned på hodet...

Jeg stod som knust pappa etter 3,5 måned, mor dro til ny type og jeg stod med 100 spørsmål og et spebarn i armene. Men jeg var klar, jeg var klar som alt over alt på denne jord at dette skulle jeg klare. Jeg var 200% overbevisst på at mor til barnet hadde en fødseldepresjon, men tok valget å følge det på sidelinjen. Det var tøft, og jeg gråt meg ofte i søvn. I dag 6 måneder senere så har ting snudd, "rullgardinene" har gått opp, hun kommer krypende "den nye" typen skjønte ikke, han ga ikke - hun skjønte hva hun hadde mistet, hva hun hadde !!! Jeg står i en lux posisjon i dag, skal jeg ta tilbake eller skal jeg avvise. Mange tanker flyger, skal - skal ikke. Pri nr 1 er barnet vårt, hun skal ikke oppleve at mamma og pappa er sammen for hennes skyld, fordi det blir feil, det skal være av kjærlighets skyld. Jeg har tatt mitt valg, jeg prøver fordi kjærligheten, glimtet og det vi startet med er der, så får fremtiden vise... Alt i alt, du har ingen garanti i livet, bare en drøm og den må du følge i tykt og tynt!!!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
Espen K

Ble Medlem: 16 Jul 2008

InnleggSkrevet: Fre Jul 09, 2010 8:10 pm    Tittel: Svar med Sitat

Lykke til videre uansett hva du velger Very Happy
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
bjorn

Ble Medlem: 04 Feb 2007

InnleggSkrevet: Man Jul 12, 2010 1:36 pm    Tittel: Svar med Sitat

Hei

Jeg har vært der og valgte heldigvis for min del å gå videre. Jeg fant meg ei nydelig jente som har det eksen hadde og mye mye mer. Jeg angrer ikke en dag på mitt valg. I det forholdet forlot eksen min meg også uten forvarsel. Det var en tung tid. Tenkte også mye på at gutten vår ikke skulle vokse opp uten mor og far sammen. Etter en god stund når eksen hadde "prøvd ut" andre kom hun også krypende tilbake. Men heldigvis gikk det ikke så bra. Jeg greide aldri å stole på henne igjen selv om jeg ville..

Men lykke til uansett valg.
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
PIP

Ble Medlem: 29 Aug 2010

InnleggSkrevet: Søn Jul 17, 2011 12:23 am    Tittel: Re: Tiden leger alle sår.... Svar med Sitat

barolo10 skrev:
Som dem som følger linken så kan alt snus opp og ned på hodet...

Jeg stod som knust pappa etter 3,5 måned, mor dro til ny type og jeg stod med 100 spørsmål og et spebarn i armene. Men jeg var klar, jeg var klar som alt over alt på denne jord at dette skulle jeg klare. Jeg var 200% overbevisst på at mor til barnet hadde en fødseldepresjon, men tok valget å følge det på sidelinjen. Det var tøft, og jeg gråt meg ofte i søvn. I dag 6 måneder senere så har ting snudd, "rullgardinene" har gått opp, hun kommer krypende "den nye" typen skjønte ikke, han ga ikke - hun skjønte hva hun hadde mistet, hva hun hadde !!! Jeg står i en lux posisjon i dag, skal jeg ta tilbake eller skal jeg avvise. Mange tanker flyger, skal - skal ikke. Pri nr 1 er barnet vårt, hun skal ikke oppleve at mamma og pappa er sammen for hennes skyld, fordi det blir feil, det skal være av kjærlighets skyld. Jeg har tatt mitt valg, jeg prøver fordi kjærligheten, glimtet og det vi startet med er der, så får fremtiden vise... Alt i alt, du har ingen garanti i livet, bare en drøm og den må du følge i tykt og tynt!!!

Ville sikret meg mht barnet uansett. Sørg for at du får en god avtale om omsorgen uansett, slik at om hun skulle flytte ut igjen så er du mer sikret med avtale på dette området.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Fem år og full fart fremover
Miljøgift i tåteflasker
ikke-nedsunken testikkel på ettåring

Lignende diskusjoner:

Tiden flyr
Hei alle sammen
Hei alle sammen:D

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Stefar, skilt pappa og alenepappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro