| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Daddy Dane

Ble Medlem: 02 Des 2009 Innlegg: 200 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Ons Des 02, 2009 10:40 pm Tittel: Tenk, JEG skal bli pappa!!!! Fare for for tidlig fødsel? s5 |
|
|
Hei hei!
Det er helt surrealistisk å sitte her og skrive dette.
Jeg klarer ikke helt å tro at dette virkelig er sant, men...
Jeg skal bli pappa!!
Jeg og min bedre halvdel er begge 25 år, jeg studerer interiør og er ferdig med studiene i april og kona er halvveis utdannet lærer.
Vi har snakket om å få barn en stund, men fordi kona mi har vært mye syk har vi avventet.
Plutselig en dag bestemte vi oss for å gjøre et forsøk, det er nå to uker
siden og hun tok test i stad. Og den var positiv gitt! På første forsøk, må si meg fornøyd med det
Prevansjonen vi har brukt er en sånn smart sak som heter pfc (personlig fruktbarhetscomputer)
så der ser hun når hun har eggløsning osv så hun har regnet frem at terminen er 14 august.
Det skal bli en bra dag!!
Jeg er helt i lykkerus nå! Skjønner ingenting og går rundt og svimer og fantaserer om fremtiden. Jeg er så glad!!  _________________ Stolt far til en liten jente 
Sist endret av Daddy Dane den Ons Jun 09, 2010 12:06 am, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tor Des 03, 2009 9:33 am Tittel: |
|
|
Gratulerer, og velkommen hit!  _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
BompiBjørn

Ble Medlem: 25 Aug 2007 Innlegg: 410 Bosted: Kolbotn
|
Skrevet: Tor Des 03, 2009 10:38 am Tittel: |
|
|
Gratulerer. Du har mye å glede deg til.  _________________ Stolt pappa til to, 050608 og 311209  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gutien
Ble Medlem: 17 Nov 2009 Innlegg: 48 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Tor Des 03, 2009 10:59 am Tittel: |
|
|