Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
bennyalmazan
Ble Medlem: 26 Sep 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Sep 26, 2011 8:48 pm Tittel: spørsmål angående foreldrepenger og fellespermisjonen |
|
|
jeg er ganske forvirret når det gjelder foreldrepenger og fellespermisjonen...
1 spørsmål er det mulig å dele fellespermisjonen? f.eks jeg (far) vil jobbe mandager, onsdager og torsdager, mens mor jobber tirsdager og fredager... er dette mulig? vis ja, hvordan gjør jeg dette?
og når det gjelder 2 spørsmål er det nesten det samme som 1 spørmål nesten, skal jeg ta en prat med arbeidsgiveren min og si at jeg vil/skal ha gradert uttak av foreldre penger så jeg kan jobbe på den og den dagen f.eks.?
mvh ben |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjodleiken
Ble Medlem: 03 Aug 2011 Innlegg: 19 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tir Sep 27, 2011 10:16 am Tittel: Re: spørsmål angående foreldrepenger og fellespermisjonen |
|
|
| bennyalmazan skrev: | jeg er ganske forvirret når det gjelder foreldrepenger og fellespermisjonen...
1 spørsmål er det mulig å dele fellespermisjonen? f.eks jeg (far) vil jobbe mandager, onsdager og torsdager, mens mor jobber tirsdager og fredager... er dette mulig? vis ja, hvordan gjør jeg dette?
|
Kort svar er ja. Les mer her :
http://www.nav.no/Familie/Svangerskap%2C+f%C3%B8dsel+og+adopsjon/Kombinere+arbeid+og+foreldrepenger
| bennyalmazan skrev: |
og når det gjelder 2 spørsmål er det nesten det samme som 1 spørmål nesten, skal jeg ta en prat med arbeidsgiveren min og si at jeg vil/skal ha gradert uttak av foreldre penger så jeg kan jobbe på den og den dagen f.eks.?
|
Jeg mener å ha lest et sted at arbeidsgiver skal varsles minst 3 mnd før uttak av permisjon men jeg finner det ikke igjen. Uansett er det jo viktig å ha en god dialog med arbeidsgiver. De liker nok ikke å få noe tredd over hodet uten å ha hatt tid til å forberede seg. _________________ Jente - 4770g - 55 cm - 18.07.2011 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.