Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Pappa til TO
Ble Medlem: 15 Jun 2009 Innlegg: 1 Bosted: Jørpeland
|
Skrevet: Man Jun 15, 2009 11:08 am Tittel: Spille golf? gjelder da i Stavanger,Sola,Sandnes el. Jæren |
|
|
Hei
Lurte på om det er noen Pappaer ute i den stor internett verden som spiller golf og da ev i området: stavanger,Sola,Sandnes,jæren eller Ryfylke(Jørpeland) kunne vært kjekt og samles en gjeng og spillt en gang i blant.
Er dette noen kunne vært interresert i legg inn kommentar
PS: er helt fersk på denne siden  _________________ En pappa som har sett seg lei av og sitte foran tv hver kveld alene mens sambo sitter på sine forum på babyverden. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jaypea

Ble Medlem: 02 Mai 2009 Innlegg: 11 Bosted: Rogaland
|
Skrevet: Ons Jun 24, 2009 2:24 pm Tittel: |
|
|
Heisann jeg har selv gått i noen måneders tid å tenkt og hatt lyst til å spille/prøve golf
Men som sagt har bare prøvd noen få ganger når jeg bodde i USA, og det er mange år siden. Så om du vill er jeg klar på å prøve noen ganger ihvertfall å se om jeg får dreisen på det bare send pm om du da vill
P.S. Bor selv rett utenfor Sandnes, men familieslekta kommer fra Skjeivik og forsand  _________________ MvH
Jaypea
Snart den første som kommer  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.