verdens beste pappa boken

Sove nå, telle til ti..

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å være pappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Daddyoh

Ble Medlem: 25 Jan 2006

InnleggSkrevet: Ons Aug 05, 2009 8:07 pm    Tittel: Sove nå, telle til ti.. Svar med Sitat

God kveld folkens!
Min lille prinsesse fant ut hvordan hun kommer seg ut av grindsengen nå i ferien, ny seng er kjøpt men så var det dette med å få henne til å sove! Nå bruker vi fort 30-45min til 1t 30 min, på at hun skal sovne for når vi hadde grindsengen la vi henne ned i sengen, sa natta og gikk ut av rommet og hun sovnet på 5-10 min. Men dette har snudd seg fullstendig, for hun er trøtt men vi må være på rommet hennes til hun sovner, forsøker vi på å gå ut kommer hun etter. Hvis vi sitter der begynner hun ofte å tulle seg. Noen som opplever lignende? eller har noe gode råd for en sliten pappa?
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
Gnubel
Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007

InnleggSkrevet: Tor Aug 06, 2009 9:30 am    Tittel: Svar med Sitat

En lang periode satt vi på rommet til den yngste til hun hadde sovna (fikk lest en god del på den måten, og det liker jeg...) Så satt vi i rommet ved siden av, slik at vi kunne gi lyd fra oss hvis hun begynte å kny.

Nå sitter vi noen minutter på gangen utafor rommet, men nå sovner hun nesten alltid uten tull. Hun har dessuten flytta inn til storesøsknene, og i juni begynte hun å sove gjennom hele natta som en regel. Herlig! Jeg er så fornøyd med at jeg er ferdig med denne fasen av livet at dere aner det ikke Smile
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008

InnleggSkrevet: Tor Aug 06, 2009 10:26 pm    Tittel: Svar med Sitat

Gnubel skrev:
Jeg er så fornøyd med at jeg er ferdig med denne fasen av livet at dere aner det ikke Smile

Fra en som fortsatt sliter med at førstemann står opp kl. 5 -- jo, det gjør vi! Smile
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Babyer kan telle og tenke abstrakt
Kan babyen sove på magen?
Hvordan få barnet til å sove lengre på morgenen?

Lignende diskusjoner:

Vrien å få til å sove om kvelden
Hvordan få barnet til å sove lengre på morgenen?
Sliter med å sove hele natten

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å være pappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro