Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Daddyoh

Ble Medlem: 25 Jan 2006 Innlegg: 74 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Aug 05, 2009 8:07 pm Tittel: Sove nå, telle til ti.. |
|
|
God kveld folkens!
Min lille prinsesse fant ut hvordan hun kommer seg ut av grindsengen nå i ferien, ny seng er kjøpt men så var det dette med å få henne til å sove! Nå bruker vi fort 30-45min til 1t 30 min, på at hun skal sovne for når vi hadde grindsengen la vi henne ned i sengen, sa natta og gikk ut av rommet og hun sovnet på 5-10 min. Men dette har snudd seg fullstendig, for hun er trøtt men vi må være på rommet hennes til hun sovner, forsøker vi på å gå ut kommer hun etter. Hvis vi sitter der begynner hun ofte å tulle seg. Noen som opplever lignende? eller har noe gode råd for en sliten pappa? _________________ Så var jenta mi kommet! 10/09-2007 3590g og 50 cm.. Oj,der kom det en til 16/4-2011 3660 og 50 cm. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tor Aug 06, 2009 9:30 am Tittel: |
|
|
En lang periode satt vi på rommet til den yngste til hun hadde sovna (fikk lest en god del på den måten, og det liker jeg...) Så satt vi i rommet ved siden av, slik at vi kunne gi lyd fra oss hvis hun begynte å kny.
Nå sitter vi noen minutter på gangen utafor rommet, men nå sovner hun nesten alltid uten tull. Hun har dessuten flytta inn til storesøsknene, og i juni begynte hun å sove gjennom hele natta som en regel. Herlig! Jeg er så fornøyd med at jeg er ferdig med denne fasen av livet at dere aner det ikke  _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008 Innlegg: 248 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tor Aug 06, 2009 10:26 pm Tittel: |
|
|
| Gnubel skrev: | Jeg er så fornøyd med at jeg er ferdig med denne fasen av livet at dere aner det ikke  |
Fra en som fortsatt sliter med at førstemann står opp kl. 5 -- jo, det gjør vi!  _________________ Pappa til Håvard (okt 2007) og Oda (sep 2010) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.