Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Flyvendehollender
Ble Medlem: 13 Aug 2010 Innlegg: 3
|
Skrevet: Ons Aug 18, 2010 6:15 pm Tittel: Snakk om å mot veggen... |
|
|
Eksen min har flyttet med barna 1000 km sørover uten min samtyke.
Vi har 3 barn, minste står registrert på mitt adresse.
De to storste på hennes navn. Har hatt siden vi vart seperert/ skilt 50% annenhver TO uke med alle barna, dvs barna var 2 uke i ett hos meg eller hos eksen. Skrevet hos fam.vernkontor.
Politi gjør ingenting med dette, har anmeldt hun pga kidnapping. Men dem sier dette er en sivilsak. Oke, greit nok. At modre står sterk når det gjeld barna viste jeg allerede. Dem ga meg råd å finn en god advokat.
Midler til dette har jeg ikke. Rett på frirettshjelp har jeg ikke.
Har to jobben, og etter seperarsjon slitt jeg mye økonomisk men nå 2 år sener har jeg fått hjulen litt i gang igjen.
Barnevern sier at dem har ingenting med sånne saken, uanset om jeg er bekymret om et sånn stort endring i hverdagen til barna. Familievernkontor rsier det sammen som politi, få deg en advokat.
Hørt av noen at det finnes jus-studenter som tilbyr gratis rettshjelp?
Stemmer dette? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Aug 18, 2010 9:39 pm Tittel: |
|
|
Jusformidlingen. det er jusstudenter som gir gratis hjelp på ting de kan. blir det rettsak så MÅ du få skikkelig advokat men de kan de fikse for deg for en billigere penge. Vet værtfall at det er slikt i Bergen. _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Smario
Ble Medlem: 09 Aug 2010 Innlegg: 11
|
Skrevet: Ons Aug 18, 2010 10:26 pm Tittel: |
|
|
Hei.
Beklager min måte og utrykke meg på kan se i at det var en dum formulering.
Takk til moderator som påpekte det for meg. |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas Moderator

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1377 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Tor Aug 19, 2010 7:09 pm Tittel: |
|
|
Send spørsmål om saken til advokaten som svarer på spørsmål på hovedsiden til dette nettstedet, kanskje det kan klare opp litt av det du lurer på?
http://www.verdensbestepappa.no/advokat _________________ Pappa til Brage - født 09.09.2006,
og Ronja - 02.08.2009.
Moderator på forumet, så husk reglene.
Gi Blod! Bli blodgiver. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.