Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Onsdag
Ble Medlem: 21 Jan 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Fre Jan 21, 2011 6:32 am Tittel: Skal bli Pappa om 4 uker! Har en del å tenke på.. hjelp?! |
|
|
Hei!
Blir pappa om 4 uker, er student på første av 3 år.
Vi bor 3 timer tog + en flyreise 1,5time fra hverandre og jeg kunne ha
dratt "hjem" men jeg har en deltidsjobb som holder meg her. Studiet
er det ikke så viktig med lengre da babyen kommer i første rekke fra nå.
Så nå sitter jeg å tripper på når det kan skje, jeg må jo ha tog og
flybilletter å være på plass til fødselen, så fort noe skjer... men jeg
vet jo ikke når, jeg er noe frustrert for øyeblikket og har mistet konsentrasjonen helt...
Noen tanker, eller beroligene ord settes pris på?! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Laktose

Ble Medlem: 06 Mar 2009 Innlegg: 24 Bosted: Malmö
|
Skrevet: Fre Jan 21, 2011 9:23 am Tittel: |
|
|
Først og fremst: Gratulerer!
Det er litt av en reisevei du har, men du kan trøste deg med at de fleste fødsler ikke skjer som på film... Det er temmelig sjeldent at det bare plutselig spruter masse vann ut av dama og så føder hun i drosja på vei til sjukehuset, for å si det sånn!
Forrige fødsel jeg var med på var, for å si det rett ut, drit kjedelig og sinnssykt langtrukken (endte opp med keisersnitt til slutt etter ca. to døgn, helt udramatisk).
Hvis ikke anekdoter strekker til, kan du trøste deg med statistikk: Gjennomsnittlig tid førstegangsfødende bruker på fødselen er 12 til 18 timer.
Du skal se du rekker det! Tenk positivt!  _________________ Far til Sigurd (Desember 2006) og Sol (Mai 2010)
-
Kaptein Skandinavia! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Onsdag
Ble Medlem: 21 Jan 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Jan 24, 2011 5:23 am Tittel: |
|
|
Takk  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.