Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Marcus Tullius Cicero

Ble Medlem: 14 Nov 2010 Innlegg: 1
|
Skrevet: Man Okt 31, 2011 10:10 am Tittel: Permittert pappa i indre Oslo øst trenger støttekontakt |
|
|
Hei,
jeg er en pappa/far som søker kontakt med fedre i samme situasjon for erfaringsutveksling, kaffe (øl) og sånt. Jeg startet min permisjon i dag, er 33 år gammel, har universitetsutdannelse og bor på Sofienberg (eller Grünerløkka som eiendomsmegleren kaller det).
Jeg liker bøker, film, reising (primært Italia), matlaging (primært italiensk), sigarer, musserende vin, fancy øl, distanseløping og naturligvis min herlige lille datter Sigrid som snart blir seks måneder og i skrivende stund sover inntil min mage i en av disse geniale bæreselene.
Ta kontakt, er du snill! :]
Vegar |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.