| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Bergenserpappa
Ble Medlem: 11 Des 2011 Innlegg: 7 Bosted: Bergen sentrum
|
Skrevet: Søn Des 11, 2011 10:56 pm Tittel: Pappaperm våren 2012-Bergen |
|
|
Hei. Jeg er ny innpå her. Har lett litt rundt på fb og andre plasser etter "pappa i perm" sider hvor man kan møte andre fedre med like interesser.
Jeg skal være hjemme fra starten av januar og til sommeren. Vi har kjøpt pulk og bæremeis og har lyst å bruke begge deler mest mulig.
Gutten vår er nå 8 mnd og koser seg allerede i pulken.
Er litt tidlig ute, men tenkte å høre allerede nå for å være litt frempå.
Har også tenkt å være med turlaget på trilleturer, har gitt beskjed om at jeg kan ta på meg å lede noen pulkturer der i løpet av våren. Noen her som har vært med der tidligere?
Vi bor i Bergen sentrum |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
bjarte
Ble Medlem: 21 Feb 2010 Innlegg: 8 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Man Des 12, 2011 11:23 pm Tittel: Er i pappaperm fra slutten av feb. til midten av aug.-Bergen |
|
|
Hei!
Jeg skal ut i pappaperm fra slutten av februar til midten av aug 2012. Forrige gang jeg var i Pappaperm (vi har en gutt på snart 2, og en på 3.5 måned) så var det stor suksess å annonsere etter trillekompiser på forumet her. Vi var 3 stk som hadde det riktig så hyggelig med trilleturer og kafebesøk!
Jeg finner gjerne på noe til våren. Det blir nok kanskje mest trilleturer, evt. noe i bæremeis dersom han har blitt sterk nok. Kafeturer er også hyggelig!
Vi bor på Paradis. Kan ellers si at jeg er frilufts- og telemarkinteressert (men utlevelsen av de interessene har fått seg en KRAFTIG knekk etter vi fikk barn og kombinerte den med min nye hobby - kjøpe et ~60 år gammelt hus...). Er vel ellers kjent for å være teknikk og dippeduttfasinert, med en fraværende interesse for fotball. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bergenserpappa
|
Skrevet: Tir Des 13, 2011 9:00 pm Tittel: |
|
|
60 år gammelt hus krever vel sitt tenker jeg. vi er på husjakt så plutselig sitter jeg vel i samme båt...
hadde vært morro å få til noe til våren. jeg håper å komme meg på tur hver dag.
vi får se om det er flere som henger seg på så kan vi samles i byen en dag. med eller uten vogn. |
|
| Til Toppen |
|
 |
bjarte
Ble Medlem: 21 Feb 2010 Innlegg: 8 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Des 13, 2011 9:44 pm Tittel: |
|
|
Tenker meg at huskjøp i dette markedet er en ganske krevende affære! Vi fikk tak i dette huset mens det enda var litt roligere (men på vei opp igjen) for drøyt 2 år siden, og håndtverkere var å oppdrive. Hvilke bydeler ser dere i?
Vi får snakkes når det nærmer seg! Jeg mistenker at denne permisjonen vil forløpe noe annerledes enn den forrige i og med at logistikken er større (en gutt skal t/r barnehage hver dag). Jeg er uansett klar for turer, kafetreff o.l.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bergenserpappa
|
Skrevet: Ons Des 14, 2011 7:15 am Tittel: |
|
|
Vi ser hovedsakelig i Fana området, men etter å ha overvært noen budrunder har vi begynt å snakke om Askøy. Vi har god tid og is i magen, men er spesielt å se hvordan folk mister helt hodet i budrunder og bruker usannsynlig mye penger på noe som i utgangspunktet ikke har så stor verdi.
Vi får samle trådene når det nærmer seg. Kaskje noen flere som henger seg på og... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bergenserpappa
|
Skrevet: Tir Jan 03, 2012 8:44 pm Tittel: |
|
|
da er jeg ute i perm.
har syslet litt med tanken på å lage en "pappaperm i Bergen" gruppe på facebook, men tror jeg lar det ligge.
andre her som er i perm nå og utover våren? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bergenserpappa
|
|
| Til Toppen |
|
 |
KnutMarius
Ble Medlem: 26 Feb 2012 Innlegg: 1 Bosted: Varden, Bergen
|
Skrevet: Søn Feb 26, 2012 10:08 pm Tittel: |
|
|
| Hei! Kom over denne tråden og syns det virket som et godt tiltak! Jeg begynner på min 12-ukers pappaperm i morgen, og har ingen bekjente i nærområdet som er i samme situasjon. Jeg er 26 år, bor på Varden (Fyllingsdalen) og har en datter på 7 mnd. Har dere hatt noen treff/turer så langt? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Bergenserpappa
|
Skrevet: Søn Feb 26, 2012 10:55 pm Tittel: |
|
|
| har ikke hatt noe enda. men er vel flere som er ute i perm nå og utover i mars? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|