| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
ninjapappa
Ble Medlem: 02 Mai 2009 Innlegg: 9 Bosted: Møre og Romsdal
|
Skrevet: Man Jan 17, 2011 1:44 pm Tittel: Pappaperm når det samtidig er ferie |
|
|
Eg jobbar som lærar, og skal etter planen ta pappaferm frå 16. februar til 26. april. Problemet er at både vinter- og påskeferien er i dette tidsrommet, noko som gjer at to av dei ti vekene mine er vanleg ferie. Kva bør ein gjere, og kva for rettigheiter har ein? _________________ “I’ve created an atmosphere where I’m a friend first, boss second. Probably entertainer third.” (David Brent, The Office). |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Man Jan 17, 2011 2:01 pm Tittel: |
|
|
Du kan vel bare ta ferie i permisjonen? Fortsette permisjonen etter ferien, slik får du jo lengre permisjon. Du er vel pålagt å ta ferie vanligvis, og det er vel ingen grunn til å gjøre noe annerledes.
Regner iallefall med at du kan gjøre det slik. _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
robroy
Ble Medlem: 20 Jan 2007 Innlegg: 14 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Tir Jan 18, 2011 9:19 pm Tittel: |
|
|
Vinterferien er avspassering
Søke om utsettelse av fedrekvoten i vinterferien og påskeferien. Problemet er at fristen er senest 4 uker før permisjonen starter så du har dårlig tid..
Ta kontakt med Nav meget raskt.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vea
Ble Medlem: 18 Aug 2008 Innlegg: 41 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Feb 01, 2011 3:09 pm Tittel: |
|
|