| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
ninjapappa
Ble Medlem: 02 Mai 2009 Innlegg: 9 Bosted: Møre og Romsdal
|
Skrevet: Man Jan 17, 2011 1:44 pm Tittel: Pappaperm når det samtidig er ferie |
|
|
Eg jobbar som lærar, og skal etter planen ta pappaferm frå 16. februar til 26. april. Problemet er at både vinter- og påskeferien er i dette tidsrommet, noko som gjer at to av dei ti vekene mine er vanleg ferie. Kva bør ein gjere, og kva for rettigheiter har ein? _________________ “I’ve created an atmosphere where I’m a friend first, boss second. Probably entertainer third.” (David Brent, The Office). |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Man Jan 17, 2011 2:01 pm Tittel: |
|
|
Du kan vel bare ta ferie i permisjonen? Fortsette permisjonen etter ferien, slik får du jo lengre permisjon. Du er vel pålagt å ta ferie vanligvis, og det er vel ingen grunn til å gjøre noe annerledes.
Regner iallefall med at du kan gjøre det slik. _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
robroy
Ble Medlem: 20 Jan 2007 Innlegg: 14 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Tir Jan 18, 2011 9:19 pm Tittel: |
|
|
Vinterferien er avspassering
Søke om utsettelse av fedrekvoten i vinterferien og påskeferien. Problemet er at fristen er senest 4 uker før permisjonen starter så du har dårlig tid..
Ta kontakt med Nav meget raskt.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vea
Ble Medlem: 18 Aug 2008 Innlegg: 41 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Feb 01, 2011 3:09 pm Tittel: |
|
|
| Hadde du hatt lengre permisjon, kunneogså gått gjennom kalenderen og lagt inn ferie på tidspunkter med røde dager, eksempelvis Uke 20 (17. mai), Uke 22 (pinse?) etc. For Nav er en uke en uke uansett om det er fridager i den, men feridager regnes kun på normale dager. |
|
| Til Toppen |
|
 |
ninjapappa
Ble Medlem: 02 Mai 2009 Innlegg: 9 Bosted: Møre og Romsdal
|
Skrevet: Tir Feb 01, 2011 3:13 pm Tittel: |
|
|
Takk for svar!
Dette ordna seg på den måten at eg fekk ta igjen mine (omlag) to veker med ferie etter dei 10 vekene med permisjon. Fekk dette forslaget frå ei eg kjenner i NAV, og det var også greitt for arbeidsgivar. Eg slapp dermed å gå via søknadar om utsetjing/fleksibelt uttak. _________________ “I’ve created an atmosphere where I’m a friend first, boss second. Probably entertainer third.” (David Brent, The Office). |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|