Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
shpetmeister
Ble Medlem: 27 Nov 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Søn Nov 27, 2011 9:28 pm Tittel: Pappaperm: Har jeg rett på noe som helst egentlig? |
|
|
Har et spørsmål angående pappa perm, altså min Kone er arbeidledig, på dagpenger, valgte ikke å ta foreldrepenger faktisk, men engangsstønad, selv om hu hadde rett på Foredrepenger. Babyen er i uke 7. Jeg har i sommer blitt ferdig utdannet som sykepleier. Har jobbet 70% vikariat i 2mnd, og får fra 1 desember 100% Fast jobb på samme arbeidplassen. Har jeg rett på noe som helst egentlig ?
Fikk 2 dager permisjon U lønn ved fødsel, og har fått en dag til med permisjon til kontroll 6 uke uten lønn.
Takk for svar. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Man Nov 28, 2011 10:18 am Tittel: |
|
|
Du skulle nok hatt mer i forbindelse med fødselen, ihvertfall. Hvilket tariffområde er du i? _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
shpetmeister
Ble Medlem: 27 Nov 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Nov 28, 2011 12:40 pm Tittel: |
|
|
| Tariff? Ansinitet mener du ? Jeg er 23 år gammel, har faktisk akkurat kommet ut i fast arbeid. Har alltid hatt små vikariater ved siden av skolen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.