|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Johansen
Ble Medlem: 29 Des 2009 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tir Des 29, 2009 10:02 pm Tittel: Pappa og student |
|
|
Hei. Jeg og min kjære er to studenter som ønsker oss veldig å prøve å få barn, men er selfølgelig veldig spente på hvordan tilværelsen vår vil bli ettersom begge er studenter. Vi har diskutert rundt det å få barn nå i ca. 1 år og begge to føler seg meget trygge på hverandre og tror tiden er inne. Vi har vært kjærester i straks 6år og bodd sammen to av disse årene.
Jeg lurer på om det er noen der ute som har opplevd eller opplever det å ha barn/være gravide mens man er studenter? Jeg mener det er en god tid til å få barn på ettersom man kan disponere tiden sin veldig selvstendig og støtteapparatet mhp stipend er relativt godt, hva mener dere? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Junior

Ble Medlem: 09 Aug 2006 Innlegg: 790 Bosted: Sotra
|
Skrevet: Tir Des 29, 2009 11:08 pm Tittel: |
|
|
Hei of velkommen
Eg e deifinitivt ikke ung pappa, men har venner og venniner som har fått barn mens de studerte, og i følge dem så var det hardt, men med gof planlegging så ordnet det meste seg. Og det gjelder senere også når man kommer i jobb. _________________ Ask 21/9-05
Eir 4/11-07 |
|
| Til Toppen |
|
 |
andrusmaximus
Ble Medlem: 16 Jun 2008 Innlegg: 34
|
Skrevet: Fre Jan 01, 2010 1:07 pm Tittel: |
|
|
Hei,
min kjære og jeg er og har vært studenter i hele graviditet og podens liv(15 mnd. gammel). Det har sine fordeler, men også sine ulemper som ikke arbeidende foreldre har.
Her er de erfaringene som jeg har tenkt mest på;
- ingen farskapspermisjon på meg pga mor ikke har jobbet 50% eller mer.
- Det første året i barnehagen kan være tøft pga mye sykdom, og det skaper en del trøbbel for oss som har mye undervisning samt mye obligatorisk undervisning.
Det er tøft å være studenter og foreldre samtidig, men jeg tror nok ikke det er noe verre enn om man jobber, bare litt andre problemstillinger. Lykke til. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|