Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
olga
Ble Medlem: 29 Jul 2010 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tor Jul 29, 2010 3:11 pm Tittel: Pappa for første gang! Liten gutt med spalte. |
|
|
Heisann! Eg skal bli pappa!!!
Nå er vi 24 uker på vei, så i midten av november kommer det en liten sneip og hilser på. Dette er vår første, og første barnebarn i begge familier. Gleder oss maks!
Vet også at han blir født med leppe/ganespalte, andre her inne som har det? Vet at de "er så flinke med sånt idag", men var litt uvirkelig å få vite at ikke alt var 110%. Men når man får summet seg noen dager og fått perspektiv på tingene så er dette bare en liten hump i veien ift mye annet, og han blir verdens herligste uansett!
Jaja, ville no bare si hei å hå eg, og bli en av verdens beste pappaer
Roger |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
martin78
Ble Medlem: 27 Aug 2010 Innlegg: 4
|
Skrevet: Fre Aug 27, 2010 11:40 pm Tittel: Gratulerer :) |
|
|
Det blir moro! Er helt sikker på at du blir en kjempebra pappa.
Jeg skal også bli pappa for første gang - og vi er i uke 35. Det blir rocknroll. har ingen anelse hva slags kjønn det blir. Har ingen preferanser. Kult uansett.
2010 barn blir brææ folk. |
|
| Til Toppen |
|
 |
olga
Ble Medlem: 29 Jul 2010 Innlegg: 3
|
Skrevet: Søn Aug 29, 2010 2:53 pm Tittel: |
|
|
Takker Martin:) og grattis til dere også! skal akkurat til å gå ut på tur nå, mn har lyst å ha noe å trille på! Litt sprøtt ja..hehe
Vel lykke til med innspurten!
R |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.