verdens beste pappa boken

Overføre til mor så attføring/studier ikke blir sabotert ?

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Pappapermisjon
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Bobodolls

Ble Medlem: 04 Okt 2011

InnleggSkrevet: Tir Okt 04, 2011 1:14 am    Tittel: Overføre til mor så attføring/studier ikke blir sabotert ? Svar med Sitat

Hei!
Sliter litt med NAV om dagen. Jeg får arbeidsavklaringspenger fra NAV for å studere. Jeg har dette siste året igjen med støtte for å fullføre studieløpet. Mir er ferdig med permisjonen i mars. Da går hun ut i full jobb. Vi ønsker ikke - og kan for den saks skyld ikke få - barnehageplass for vår lille før til høsten. Å skulle være hjemme med barnet vårt fra februar til høsten betyr at jeg ikke har en sjanse til å fullføre studieløpet som er lagt opp i samarbeid med NAV. Da dette som sagt er siste året med studiestøtte for meg betyr dette at NAV skyter seg i beinet (saboterer sitt og vårt felles opplegg).
Er det noen som vet hva jeg kan gjøre? Vi har ingen som kan passe babyen, og vi er heller ikke så bemidlede at vi kan betale for at mor skal være hjemme. Dette er altså KRise.
Hjelp?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007

InnleggSkrevet: Tir Okt 04, 2011 12:41 pm    Tittel: Svar med Sitat

du kan fint si fra deg pappa permisjonen og gi den til mor.
det har jeg måtte gjort for jeg var oppi samme situasjon som deg. så bare å få det overført og fikset papir arbeidet for det kan ta tid.. NAv er ikke noe sjappe når det gjelder papir arbeid..
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Bobodolls

Ble Medlem: 04 Okt 2011

InnleggSkrevet: Tir Okt 04, 2011 1:36 pm    Tittel: Svar med Sitat

Focus skrev:
du kan fint si fra deg pappa permisjonen og gi den til mor.
det har jeg måtte gjort for jeg var oppi samme situasjon som deg. så bare å få det overført og fikset papir arbeidet for det kan ta tid.. NAv er ikke noe sjappe når det gjelder papir arbeid..

Jeg har prøvd en gang, men fikk avslag fra NAV selv om jeg forklarte situasjonen...

Vil klage, men vet ikke hvordan jeg skal få fram problemstillingen klarere enn jeg allerede har gjort.
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Mest diskutert i uke 40
Overføring fedrekvoten til mor
Attføring, arbeidsavklaringspenger og foreldrepenger

Lignende diskusjoner:

Omsorgspermisjon - lønnet eller ikke??
Mor studerer til Bergenstesten, far får ikke foreldrepenger.
Mor får ikke foreldrepenger, gradert permisjon til far?

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Pappapermisjon Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro