verdens beste pappa boken

Offshore & Barn

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å være pappa
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Christopher

Ble Medlem: 23 Aug 2010

InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 11:39 am    Tittel: Offshore & Barn Svar med Sitat

Jeg har fått tilbud om en jobb offshore med en rotasjon på 2 uker ute, 4 uker hjemme. Men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om dette er en god ide eller ikke.. Har 1 barn på 1.5år og en ny en på vei. 4 uker hjemme er bra, og man kan gjøre mye ut av det, men man er jo helt borte i 2 uker, og da faller alt på kona..

Noen som har noen erfaringer?
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding AIM Adresse
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
ask

Ble Medlem: 06 Feb 2009

InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 7:38 pm    Tittel: Svar med Sitat

har ikke jobbet med dette selv, men om kona de feks har en jobb som kan kombineres med dene turnusen så stiller jo alt seg mye bedre!

Pengene er det jo ikke noe å si på....

Men..... noen familier klarer dette helt fint uten noe problem, andre faller fra hverandre for mindre! Det er du som kjenner deg og din familie! Du vet nok best selv!
Til Toppen
Jukle

Ble Medlem: 31 Jul 2010

InnleggSkrevet: Man Aug 23, 2010 8:02 pm    Tittel: Svar med Sitat

Vil no påstå at ein slik turnus må no vere betre eller like bra som ein 7-16 jobb, kanskje med pendletid i tillegg. Her får du 4 veker fri, der du verkeleg kan nyte tida ilag med familien, og ikkje minst avlaste mor i fire veker om du vil. Luksustid vil eg kalle det.
Til Toppen
Vea

Ble Medlem: 18 Aug 2008

InnleggSkrevet: Ons Sep 08, 2010 5:10 pm    Tittel: Svar med Sitat

Husk at det er en grunn til at turnusen er som den er. Antakelig trenger du noen dager for å komme deg til hektene igjen når du har turnusfri. I tillegg vil antakelig kurs og møter på land legges til den perioden hvor du har fri.
Til Toppen
Patty

Ble Medlem: 08 Aug 2010

InnleggSkrevet: Lør Okt 09, 2010 10:46 pm    Tittel: Svar med Sitat

Vea skrev:
Husk at det er en grunn til at turnusen er som den er. Antakelig trenger du noen dager for å komme deg til hektene igjen når du har turnusfri. I tillegg vil antakelig kurs og møter på land legges til den perioden hvor du har fri.

Stemmer, jeg har flere bekjente som jobber os. Trenger for 1-2 dager for å komme seg og alle kurs/eksamener etc. blir lagt til tiden på land.
Dette er nok veldig individuelt og noe du må føle på om blir riktig for dere, det går vel å se ann de første 6 mnd (prøvetiden)?

For mitt vedkommende hadde ikke en slik løsning blitt aktuelt, til tross for at det ville økt lønnen noe.
Til Toppen
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Offshore og fødselspermisjon
Permisjon i forbindelse med fødsel, Offshore
Reise offshore i forkant av termin.

Lignende diskusjoner:

Å snakke med barn om 22/7
Å skrive under på at man er pappa til et barn...
Problemfrie barn

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Om det å være pappa Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro