| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Christopher
Ble Medlem: 23 Aug 2010 Innlegg: 1
|
Skrevet: Man Aug 23, 2010 11:39 am Tittel: Offshore & Barn |
|
|
Jeg har fått tilbud om en jobb offshore med en rotasjon på 2 uker ute, 4 uker hjemme. Men jeg klarer ikke bli enig med meg selv om dette er en god ide eller ikke.. Har 1 barn på 1.5år og en ny en på vei. 4 uker hjemme er bra, og man kan gjøre mye ut av det, men man er jo helt borte i 2 uker, og da faller alt på kona..
Noen som har noen erfaringer? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
ask
Ble Medlem: 06 Feb 2009 Innlegg: 255 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Man Aug 23, 2010 7:38 pm Tittel: |
|
|
har ikke jobbet med dette selv, men om kona de feks har en jobb som kan kombineres med dene turnusen så stiller jo alt seg mye bedre!
Pengene er det jo ikke noe å si på....
Men..... noen familier klarer dette helt fint uten noe problem, andre faller fra hverandre for mindre! Det er du som kjenner deg og din familie! Du vet nok best selv! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jukle
Ble Medlem: 31 Jul 2010 Innlegg: 1
|
Skrevet: Man Aug 23, 2010 8:02 pm Tittel: |
|
|
| Vil no påstå at ein slik turnus må no vere betre eller like bra som ein 7-16 jobb, kanskje med pendletid i tillegg. Her får du 4 veker fri, der du verkeleg kan nyte tida ilag med familien, og ikkje minst avlaste mor i fire veker om du vil. Luksustid vil eg kalle det. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Vea
Ble Medlem: 18 Aug 2008 Innlegg: 41 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Ons Sep 08, 2010 5:10 pm Tittel: |
|
|
| Husk at det er en grunn til at turnusen er som den er. Antakelig trenger du noen dager for å komme deg til hektene igjen når du har turnusfri. I tillegg vil antakelig kurs og møter på land legges til den perioden hvor du har fri. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patty
Ble Medlem: 08 Aug 2010 Innlegg: 14
|
Skrevet: Lør Okt 09, 2010 10:46 pm Tittel: |
|
|
| Vea skrev: | | Husk at det er en grunn til at turnusen er som den er. Antakelig trenger du noen dager for å komme deg til hektene igjen når du har turnusfri. I tillegg vil antakelig kurs og møter på land legges til den perioden hvor du har fri. |
Stemmer, jeg har flere bekjente som jobber os. Trenger for 1-2 dager for å komme seg og alle kurs/eksamener etc. blir lagt til tiden på land.
Dette er nok veldig individuelt og noe du må føle på om blir riktig for dere, det går vel å se ann de første 6 mnd (prøvetiden)?
For mitt vedkommende hadde ikke en slik løsning blitt aktuelt, til tross for at det ville økt lønnen noe. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|