Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Jun 14, 2008 1:00 pm Tittel: Nytt diskusjonsforum på foreldreguiden |
|
|
Hei folkens,
som dere kanskje vet driver jeg et nettsted som heter foreldreguiden.no. Der kan brukerne legge inn egne erfaringer om produkter og tjenester.
Vel, nå kan man også diskutere slike ting, på det nye forumet på foreldreguiden. Der kan både mødre og fedre diskutere alt om bruk og valg av barnevogner, gode/dårlige stellerom og cafeer for småbarnstreff, osv. osv.
Håper dere vil like tilbudet, og diskuterer som gale Jeg vil gjerne påpeke at dette ikke på noe som helst vis skal gå på bekostning av forumet her på verdensbestepappa. Forumet på foreldreguiden er helt separat, selv om jeg håper å få med noen av de gode pappaene her på et par diskusjoner der borte også. På foreldreguiden kan som sagt også våre bedre halvdeler diskutere selvfølgelig.
Jeg har allerede hanket inn noen gode moderatorer, så kvaliteten på forumet skal bli god.
-Sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.