| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Mar 16, 2007 10:58 pm Tittel: Noen andre blitt kastet ut av steller rom?! |
|
|
jeg var på et handle senter i bergen og skulle bytte bleie på min sønn. der var det 2 ammende damer som ikke syntest det var rett at jeg skulle komme inn der å se på dem som ammet osv. jeg hadde ingenting der og gjøre ifølge dem. Så jeg ble rettere sagt kastet ut av stelle rommet med småen på armen og en dritttbleie på vent. (for ikke å trakke ned på østlendinger men var tilfeldigvis det de damene var) er det regler om at stelle rom er bare for kvinner?! værtfall på østlandet?! jeg måtte tilslutt bare gå videre å bytte bleie på et annet stelle rom på senteret og der var det helt andre toner fra de ammende, de syntest det var fint og flott at en far var på shopping med barnet sitt også.
er det andre enn meg som har blitt møtt av slike kvinner på stelle rom?! finnes det stelle rom for bare menn? _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
bjorn

Ble Medlem: 04 Feb 2007 Innlegg: 391 Bosted: Hønefoss
|
Skrevet: Fre Mar 16, 2007 11:13 pm Tittel: |
|
|
Herregud værste jeg har hørt om... Det er ingen spesielle stellerom for menn så dette får kjærringene bare finne seg i..!!!!!!!!!!
(leste dette for dama og hun ble litt målløs...) _________________ Pappa til Kevin, Sebastian
og Trym |
|
| Til Toppen |
|
 |
Erik1976

Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 337
|
Skrevet: Fre Mar 16, 2007 11:16 pm Tittel: |
|
|
Det må jeg si er noe av det dummeste jeg har hørt, men kan godt tenke meg at man finner disse holdningene noen steder.
Var selv på et kjøpesenter her på østlandet for kort tid siden... jeg var bare en liten tur innom og avleverte min lille sønn til puppen til mammaen, men utenom meg var det en annen mann der. Han skifta bleie på sin sønn og ga melk fra flaske. Tror ikke jeg har sett en mer populær mann blandt damer siden Robbie Williams var i byen.
Tror faktisk du var uheldig og traff på noen skikkelig burugler fra oslos beste vestkant. Ta ikke alle østlendinger under en kam... nei, skill for all del ut vestkant folket fra oss vanlig dødlige!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Mar 16, 2007 11:18 pm Tittel: |
|
|
| Erik1976 skrev: | Det må jeg si er noe av det dummeste jeg har hørt, men kan godt tenke meg at man finner disse holdningene noen steder.
Var selv på et kjøpesenter her på østlandet for kort tid siden... jeg var bare en liten tur innom og avleverte min lille sønn til puppen til mammaen, men utenom meg var det en annen mann der. Han skifta bleie på sin sønn og ga melk fra flaske. Tror ikke jeg har sett en mer populær mann blandt damer siden Robbie Williams var i byen.
Tror faktisk du var uheldig og traff på noen skikkelig burugler fra oslos beste vestkant. Ta ikke alle østlendinger under en kam... nei, skill for all del ut vestkant folket fra oss vanlig dødlige!  |
kan ikke ta alle østlendinger under en kam. Har en del venner fra militæret som er østlendinger og de er helt normal. er joh alltid noen sånne speciele kvinner rundt i verden. _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Trygve

Ble Medlem: 31 Jul 2006 Innlegg: 142 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Fre Mar 16, 2007 11:44 pm Tittel: |
|
|
| Erik1976 skrev: | nei, skill for all del ut vestkant folket fra oss vanlig dødlige!  |
vi bor på tjukkeste vestkanten*, og de venninnene av kona som har barn er ikke sånn i det hele tatt.
dette må være no påtatte sossetøyter man finner i alle byer, og som kommer til å flytte til bergen om 40 år for å bli dame-med-hatt.
*men er ikke herfra. Jeg er trysling og dama er fra sørtrønderlag. _________________ Far til Birk, som ble født 14.12.2006 |
|
| Til Toppen |
|
 |
andemann
Ble Medlem: 22 Jan 2006 Innlegg: 266 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 5:44 am Tittel: |
|
|
Mitt standardsvar til slike damer er "Sug bind".
En unge som trenger bleie overkjører deres ubehag over amme i rom med andre.
Andreas _________________ Gutt: 26/1 '06
Gutt: 3/10 '08 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Trygve

Ble Medlem: 31 Jul 2006 Innlegg: 142 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 8:12 am Tittel: |
|
|
| andemann skrev: | Mitt standardsvar til slike damer er "Sug bind".
En unge som trenger bleie overkjører deres ubehag over amme i rom med andre.
Andreas |
"skal dere ha likestilling, får dere jommen meg ta konsekvensene også - så her kommer en uten livmor for å bytte bleie om dere nå vil eller ikke!"
 _________________ Far til Birk, som ble født 14.12.2006 |
|
| Til Toppen |
|
 |
andemann
Ble Medlem: 22 Jan 2006 Innlegg: 266 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 8:51 am Tittel: |
|
|
om du vil være diplomatisk kan du jo spør om de ønsker at du skal gå ut i et halvt minutt slik at de får dekket seg til.
andreas _________________ Gutt: 26/1 '06
Gutt: 3/10 '08 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Papsen
Ble Medlem: 15 Feb 2007 Innlegg: 8 Bosted: Sør-Trøndelag
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 10:26 am Tittel: |
|
|
Makan!!!
Du burde nesten ha trosset dem bare i trass  _________________ Stooolt pappa til Jette (4. okt 04) og Jon (3. mai 06) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 960 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 12:21 pm Tittel: |
|
|
@ damene  _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hansemann

Ble Medlem: 31 Jul 2006 Innlegg: 1152
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 12:24 pm Tittel: |
|
|
| Papsen skrev: | Makan!!!
Du burde nesten ha trosset dem bare i trass  |
nesten? Her er det da bare å stå på krava. LIKESTILLING!!! Vi har ingen BH`er å kaste i protest så vi får kaste boksern eller noe! _________________ 26 og pappa for andre gang. Yikes. |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas Moderator

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1377 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 1:18 pm Tittel: |
|
|
Hvor var dette, Focus? Jeg tror jammen jeg må gå dit en dag, i tilfelle kjerringene er der. _________________ Pappa til Brage - født 09.09.2006,
og Ronja - 02.08.2009.
Moderator på forumet, så husk reglene.
Gi Blod! Bli blodgiver. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 1:56 pm Tittel: |
|
|
Jeg er østlending! Vil ikke ha noe dritslenging om oss. Må ha vært jenter fra annen kant av landet med påtatt østlandsdialekt!!!  _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
hoohoonick
Ble Medlem: 14 Mai 2006 Innlegg: 59 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 2:35 pm Tittel: |
|
|
Jo men hvilket senter var dette? _________________ http://hoohoonick.com |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 960 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 3:55 pm Tittel: |
|
|
| Ost skrev: | Jeg er østlending! Vil ikke ha noe dritslenging om oss. Må ha vært jenter fra annen kant av landet med påtatt østlandsdialekt!!!  |
 _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
Offroadern
Ble Medlem: 16 Mar 2006 Innlegg: 1376 Bosted: Kongsvinger
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 7:30 pm Tittel: |
|
|
Jeg er også østlending og blei ikke i det minste overrasket
Trur de damene hadde fått seg en vel formulert og nøye uttenkt lekse ja  _________________ Kjempe stolt pappa siden juli -06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Lør Mar 17, 2007 8:16 pm Tittel: |
|
|
Da Jonas var tre uker var vi på ferie i Danmark. På kjøpesenteret der vi var fantes det ikke eget stellerom, men stellebord på dametoalettet. Der strena jeg inn og skifta bleie. (det er jo tross alt båser der). Fikk vel ca. 60 % anerkjennende nikk og 40 % så på meg som en blanding av Lommemannen, Bush, Bin Laden og Charles Manson. _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer Simpson

Ble Medlem: 30 Jul 2006 Innlegg: 949 Bosted: Hetlevikåsen, Bergen
|
Skrevet: Søn Mar 18, 2007 4:12 am Tittel: |
|
|
Likestilling kvinnemennesker LIKESTILLING.  _________________ Well.... i`m not a genius... or are I...?
Pappa til Tilde 30.05.2006
og Tomine 27.02.2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Flow

Ble Medlem: 27 Feb 2007 Innlegg: 52
|
Skrevet: Søn Mar 18, 2007 2:17 pm Tittel: |
|
|
Herregud!
Jeg hade nog dritit i dem og skiftet bleie likevel.  _________________ /Svensken
Daniel 3/12 - 2005
Nora 1/2 - 2008 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kai H

Ble Medlem: 17 Jan 2006 Innlegg: 459 Bosted: Rælingen
|
Skrevet: Søn Mar 18, 2007 10:12 pm Tittel: |
|
|
Jeg hadde sagt at hvis de var så sjenerte, fikk de heller gå hjem og amme. Stellerommet er til for barna, ikke de voksne. Jeg hadde ikke godtatt dette, og kranglet til krampa tok meg. _________________ Pappa til Tobias siden 9. des 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|