| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Tor Sep 01, 2011 8:19 pm Tittel: Musikk som omhandler graviditet eller den slags |
|
|
Hei og hopp!
I gang med årets familie-DVD (blitt julegavetradisjon), og da madammen har vært gravid i perioden, lurer jeg litt på forslag til bakgrunnsmusikk på den delen som tar for seg det eller sånn deromkring (trenger strengt tatt bare én sang.
Eneste jeg kommer på i farta er av Lars Lillo Stenberg, og teksten er godt dekkende, men det har seg sånn at jeg på generelt grunnlag foretrekker konsentrert svovelsyre i øra framfor Frogners mest sippete kastrat-stemme... (og nå har jeg selvfølgelig låta på hjernen... )
Noen tips? _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Larsen
Ble Medlem: 11 Jan 2008 Innlegg: 5 Bosted: Trondneim
|
Skrevet: Tor Sep 01, 2011 9:13 pm Tittel: |
|
|
| Black Debbath har en sang som heter "Tung, riefremkallende boogie", kanskje den kan passe? |
|
| Til Toppen |
|
 |
faxe
Ble Medlem: 23 Jan 2010 Innlegg: 49 Bosted: Østfold
|
Skrevet: Tor Sep 01, 2011 10:32 pm Tittel: Re: Musikk som omhandler graviditet eller den slags |
|
|
Nei, si det.....kan jo være formulert på mange måter...
- "Sweet child of mine" - Guns'N Roses
- "The fetus song" - Lisa Kudrow (http://www.youtube.com/watch?v=oNeXo7fPHfE)
- "In the Getto" - Elvis Presley
- "Baby of Mine" - Allison Krauss
...osv |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas Moderator

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1377 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Fre Sep 02, 2011 9:08 am Tittel: |
|
|
Ikke at jeg vet svaret, men innbiller meg at Lillebjørn Nilsen bør ha noe passende i diskografien. Han har vel riktig toneleie og lokal forankring for deg også.
Du kan til og med spørre han på Twitter (@lillebjorn). _________________ Pappa til Brage - født 09.09.2006,
og Ronja - 02.08.2009.
Moderator på forumet, så husk reglene.
Gi Blod! Bli blodgiver. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Fre Sep 02, 2011 9:12 pm Tittel: |
|
|
Takker dere begge
Ender opp med to biter, en med Guns'N og en med Lillebjørn
Ps. Takler vestkant, er ikke vrang jeg. Kjenner til og med noen derfra. Og de er faktisk ganske ålreite...  _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Sep 02, 2011 11:07 pm Tittel: |
|
|
Du har jo den eminente "It's so chic to be pregnant at christmas" med Nancy White da... _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
oleH

Ble Medlem: 20 Okt 2011 Innlegg: 15
|
Skrevet: Tor Okt 20, 2011 3:04 pm Tittel: Re: Musikk som omhandler graviditet eller den slags |
|
|
| faxe skrev: | | - "The fetus song" - Lisa Kudrow (http://www.youtube.com/watch?v=oNeXo7fPHfE) |
haha elsker dette valget! savner gode, gamle friends.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|