| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Anne
Ble Medlem: 06 Feb 2012 Innlegg: 2
|
Skrevet: Man Feb 06, 2012 10:56 pm Tittel: Mannfolk som går videre etter et brudd. Hva er greia?? |
|
|
Min eks og jeg har vært samboere i 11 år, har 2 små barn sammen. Det er 6 uker siden jeg flyttet ut, å nå har han ny dame.
Her sitter jeg å trenger tid, mye tid. Tar sikkert 1-2 år før jeg kan tenke å kysse en annen mann uten å føle meg utro.
Hva er greia med mannfolk?? Hvorfor har dere så lett til å hoppe på ei ny dame?? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Tir Feb 07, 2012 11:05 am Tittel: |
|
|
Skjønner opplegget er kjipt. Men jeg trur det kan gå begge veier; en kompis av meg opplevde at dama slo opp samtidig som hu avslørte å ha et forhold på si med en felles kollega, som hu så dro i hus før kompisen min var flytta ut...
Så trur det er mer individuelt enn kjønnsbetinga. Og det kan jo også kanskje være "trøste-kjæreste"? _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tir Feb 14, 2012 2:22 pm Tittel: |
|
|
Enig med Fantefar, jeg vil ikke ha på meg at jeg er en som lett ville lagt meg med ei ny ei fordi jeg er mann. Jeg tror ikke jeg er sånn, men det tror jeg er fordi jeg er meg, ikke fordi jeg har utovertiss.
Kanskje han har angst for å være aleine? _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Anne
Ble Medlem: 06 Feb 2012 Innlegg: 2
|
Skrevet: Ons Feb 15, 2012 9:56 pm Tittel: |
|
|
Joda, ikke riktig av meg å gre alle mannfolk over en kam. Beklager.
Tja, mulig han har en trøste kjæreste, eller har angst for å være alene.
Fikk vite av en i familien hans at min eks har bestandig hoppet fra dame til dame. Mulig han har vannskelig for å elske noen helt, siden forhold er glemt på et par dager. Hvem vet...
Nå synes jeg mest synd på han, å håper at han møter noen som klarer å få en ring på fingeren til den dame-magneten der  |
|
| Til Toppen |
|
 |
incubus82
Ble Medlem: 05 Mar 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Tor Feb 16, 2012 2:55 am Tittel: |
|
|
Noen ganger er det nok bare slik. Personlig møtte jeg en ny jente før jeg gjorde det skikkelig slutt med min eks. Vi hadde da vært sammen i en god del år, og har en jente som fyller 6 i år. Jeg var jo "over" eksen før det ble slutt, utroskap med to andre mannfolk gjør vel noe med en kanskje. Uansett, jeg hadde ikke planlagt å møte denne jenta. Det skjedde, og det skjedde hos begge to. Har ikke gjort noe fysisk, og har sagt at jeg vil bruke lang tid. Det er hun også enig i. Dette er mest pga datteren min, at jeg ikke vil dra en person inn i livet hennes jeg ikke tror kan bli den jeg er sammen med resten av livet.
Kjærligheten er uforklarlig. Jeg hadde nesten gitt den opp før dette skjedde.
Uansett bør man ikke hate noen for å elske noen andre. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Laumbr
Ble Medlem: 25 Aug 2009 Innlegg: 27 Bosted: Auli, Nes.
|
Skrevet: Tir Mar 27, 2012 11:58 pm Tittel: |
|
|
| Motsatt vei, hva er greia med kjerringer som må sitte å sutre uten å gi slipp i årevis? Må da være bedre å løfte flesket ut å finne seg nytt mannebein før man slår streikerot? Ingen grunn til å ødelegge god indrefilet ved å la den råtne hvis man kan handle mens varen er ferskest. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|