Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
mrskaug
Ble Medlem: 12 Apr 2008 Innlegg: 12 Bosted: braskereidfoss
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 6:34 am Tittel: Magen |
|
|
Bare lurer på om når magen hennes vokser. vi tror hun er 8 uker på vei, men hun begyner å få trange bukser. kan magen allerde vokse da? bare lurte jeg hehe  _________________ mvh
Ole Jørgen A Skaug. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 8:37 am Tittel: Re: Magen |
|
|
| mrskaug skrev: | Bare lurer på om når magen hennes vokser. vi tror hun er 8 uker på vei, men hun begyner å få trange bukser. kan magen allerde vokse da? bare lurte jeg hehe  |
Noen blir fort store, andre ikke.
Så det kan godt være magen har begynt å vokse.
Det er uansett sunnest å si det må være magen, hormonene er definitivt begynt å virke  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 11:12 am Tittel: |
|
|
Mine bukser blei ikke trange før kona var tre fire måneder på vei. Men da la jeg på meg 10 kg på to månder.  _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Raynil

Ble Medlem: 07 Apr 2007 Innlegg: 388 Bosted: Åmot, Modum
|
Skrevet: Tor Apr 17, 2008 12:41 pm Tittel: |
|
|
Mulig at det har begynt å vokse litt ja.  _________________ <3Emma Amina<3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.