Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
dalnetslem Moderator

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 1574 Bosted: Nittedal
|
Skrevet: Fre Aug 11, 2006 3:41 pm Tittel: Lullabub |
|
|
Denne saken ser jo helt genial ut, man skulle egentlig hatt en forbuker test til å sjekke om den er noe tess,dette må taes opp i heimen når hælja kommer, prisen er jo heller ikke til å grine av med tanke på att dollaren er lav om dagen pluss gratis frakt, her lukter det handel lang vei  _________________ Meget stolt pappa til Casper siden 20.05.06!
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman Moderator

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 1031 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Fre Aug 11, 2006 5:38 pm Tittel: |
|
|
Til de som ikke gidder å google det selv; her er linken.
Forøvrig er jeg veldig spent på hvordan den funker i praksis. Hvis noen av dere kjøper den og får testet den så håper jeg på rapport her inne. _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Fre Aug 11, 2006 5:49 pm Tittel: |
|
|
Linken står også i artikkelen på forsiden  _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
Junior

Ble Medlem: 09 Aug 2006 Innlegg: 790 Bosted: Sotra
|
Skrevet: Fre Aug 11, 2006 11:24 pm Tittel: |
|
|
Nyttig.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Kai H

Ble Medlem: 17 Jan 2006 Innlegg: 459 Bosted: Rælingen
|
Skrevet: Lør Aug 12, 2006 9:50 pm Tittel: |
|
|
Har sett noe lignende i en baby butikk i Norge. Husker ikke hvor, men jeg så det når jeg kikket etter baby call. Vet ikke prisen, men det er verdt å sjekke for å slippe frakt evt _________________ Pappa til Tobias siden 9. des 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
Skrevet: akkurat nå Tittel: Lignende saker |
|
|
Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.
--------- Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold. |
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.