Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
SuPeR PP
Ble Medlem: 20 Apr 2009 Innlegg: 2 Bosted: Molde
|
Skrevet: Man Apr 20, 2009 8:23 pm Tittel: Lenge til Desember |
|
|
Hei alle sammen
Jeg fikk å vite at jeg skulle bli pappa skjærtosdag:D Siden den gang har livet fått en helt ny mening. Vi har prøvd siden sommeren 2006 så det var på tide at vi traff. Dog med litt hjelp fra St. Olav. Tenk at vi traff på første forsøk med prøverør. min kone og jeg er super happy. Vi har regnet ut at vårt først barn kommer i mitten av desember. Det er lenge til men tiden opp til blir nok noe anneledes enn jeg er vant til Skal på tidelig UL neste Torsdag da skal vi være i uke 7. Har blitt fortalt at vi da kan høre hjertelyd. Fantastisk Vi håper å tror at den lille skal klore seg godt fast slik at jeg også kan bli PAPPA.
Gleder meg til å være en del av "verdens beste Pappa" det blir mange tanker og spørsmål det blir greit å dele med andre kommende pappaer og pappaer. . _________________ Skal bli far i Desember 09 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Man Apr 20, 2009 8:51 pm Tittel: |
|
|
Gratulerer så mye
Og velkommen hit  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
ask
Ble Medlem: 06 Feb 2009 Innlegg: 255 Bosted: Vestfold
|
Skrevet: Man Apr 20, 2009 9:18 pm Tittel: hei |
|
|
så utrolig morsomt, gratulerer!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Apr 21, 2009 10:22 am Tittel: |
|
|
Gratulerer gratulerer  _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
BompiBjørn

Ble Medlem: 25 Aug 2007 Innlegg: 410 Bosted: Kolbotn
|
Skrevet: Tir Apr 21, 2009 7:53 pm Tittel: |
|
|
Gratulerer, og velkommen hit  _________________ Stolt pappa til to, 050608 og 311209  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.