| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
JohanM
Ble Medlem: 07 Okt 2009 Innlegg: 28 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Ons Mai 12, 2010 8:31 am Tittel: Kan noen si om det er for tidlig og bytte barnesete nå?? |
|
|
Ja, vi har da en flott sønn på snart 5 mnd. han har ett Brio 0-13 kg sete nå, men i.o.m han er drøye 8,5 kg og 71 lang allerede begynner dette og bli for smått. Vi har kjøpt ett Maxi-Cosi Priorifix 9-18 kg sete og har det ståendes klart. Det jeg lurer på, er dte for tidlig og bytte nå? tenker siden han er så lang som han er, for han får nesten ikke plass i det setet han bruker nå lenger (han er for breiskuldra:P).
Jeg føler jo egentlig at det ikke burde være noe problem, men er det noen andre som har noen meninger om dette? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Ons Mai 12, 2010 4:06 pm Tittel: |
|
|
Han har jo gjerne klær og sko og slik på - kommer fort opp i et halv-kilo ekstra da. Hvis han plages i det gamle setet ville jeg bytta _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Tath
Ble Medlem: 30 Sep 2008 Innlegg: 230 Bosted: Nøtterøy
|
Skrevet: Ons Mai 12, 2010 5:03 pm Tittel: |
|
|
Jeg ville også byttet, men går vel an å spørre for eksempel NAF? _________________ jente født 08.01.09
gutt født 11.06.10 |
|
| Til Toppen |
|
 |
JohanM
Ble Medlem: 07 Okt 2009 Innlegg: 28 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Ons Mai 12, 2010 7:32 pm Tittel: |
|
|
Takker
Virker ikke som han plages spesiellt, men han sitter ikke ornkli virker det som... så spørs om ikke vi bytter snrt ja.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
ungfar22

Ble Medlem: 02 Aug 2006 Innlegg: 461 Bosted: Drammen
|
Skrevet: Tor Mai 13, 2010 11:29 pm Tittel: |
|
|
| så lenge han fortsetter og sitte bakovervendt og ikke ryggen på det sette er for rett, er ikke det noe problem:) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Fre Mai 14, 2010 1:59 pm Tittel: |
|
|
Viktigste er om han sitter godt, og ikke synker ned i ryggen. Den største trusselen er om det nye setet krever for mye muskelbruk i forhold til det som er utviklet.
Ellers ikke noe problem. _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|