Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
bstolt
Ble Medlem: 03 Des 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Lør Des 03, 2011 12:45 am Tittel: Julegave til gravid kone? |
|
|
Har store problemer med å finne en fornuftig julegave til kona. hun er 3 måneder på vei, og vokser raskt. Hun ønsker seg mest turutstyr ( skalljakke/bukse etc.), eller en kajakk. problemet er at om jeg kjøper klær, så vil hun ikke passe noe av det før langt ut på høsten, og kajakk er bortkastet, blir lite padling det neste året allikevel.. har vurdert IPAD, men har ny macbook, så det virker litt råflott..
Noen tips? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Des 05, 2011 12:14 pm Tittel: |
|
|
Min kone brukte helt normale jakker hele graviditeten. De fleste kan jo utvides. Jeg ville kjøpt det hun faktisk ønsker seg jeg. Hu rekker helt sikkert å bruke det hvis hu bare er tre mnd på vei nå.
Kajakk holder seg forresten, du trenger ikke ha årets modell... _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
OsloPappa
Ble Medlem: 27 Jun 2011 Innlegg: 22
|
Skrevet: Tor Des 08, 2011 3:24 pm Tittel: |
|
|
fine øreringer som ikke har "dingeldangel" så ungen river i med åra?
Ganske usikker hva jeg skal kjøpe selv til min gravide samboer og har kjøpt øreringer før. Ring er risky  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.