|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Skal vi si det til min far med en gang, eller vente? |
| Ja |
|
50% |
[ 1 ] |
| Nei |
|
50% |
[ 1 ] |
|
| Antall stemmer : 2 |
|
| Av |
Innlegg |
DaddyDJ
Ble Medlem: 24 Jan 2010 Innlegg: 2 Bosted: Sogn og Fjordane/Romsdal
|
Skrevet: Søn Jan 24, 2010 11:39 pm Tittel: Jeg skal bli PAPPA!! :D |
|
|
Hei, alle dere her ute! Første gangen jeg skriver noe så dypt som dette, men skal prøve så godt jeg kan
I går tidlig rundt klokken 11 ble jeg vekt av en telefon.. Det var min elskede som kunne fortelle at vi skal bli foreldre!
Vi snakket sammen dagen før og avtalte at hun skulle ta en test på grunn av at hun har vært rar i det siste.. Så hun dro på apoteket og kjøpte en test og dro hjem til en venninne for å ta den. Jeg sov naturligvis, men da hun ringte våknet jeg av en vibrerende lyd på nattbordet og bråvåknet.. "HVA NÅ!? Å F**N, dama!" tenkte jeg. Så jeg tok telefonen og hun hikstet og ropte og lo og skreik samtidig på en måte og sa: "Jeg er gravid!"
Da føltes det som hele verden sto stille og jeg var på en måte glad for at jeg lå i senga :p
Så det viser seg da at hun er 4-5 uker på vei og at vi skal bli foreldre i september/oktober en gang
Det som er saken da, er at jeg går skole 4 timer unna der hun bor, og hun har jobb i en barnehage der. Men vi må nesten bare bli enige om hvordan vi skal gjøre det med tanke på dette.. Vi har vært sammen i 2 og et halvt år, og har alltid hatt det bra..
Hun har fortalt dette til sine foreldre, men mine foreldre vet ikke noe om det enda.. Jeg blir 22 år i september og hun blir 20 i april..
Jeg har en liten mistanke om at min far kommer til å bli skuffet/sinna, men håper for all del at han tar det som en stor glede om å bli bestefar, siden han mistet sin far (min farfar) den 4. januar i år. Så vi har en plan om å fortelle det vertfall til min mor nå til helgen (de er skilt) og min far når det har gått litt lenger tid. Det er liksom så skummelt og jeg personlig er redd for at det ikke skal gå bra, men prøver å være tøff og si til henne at det kommer til å gå bra.
Og innerst inne så tror jeg at det kommer til å gå kjempefint og vi kommer til å bli superstolte foreldre til en liten gutt eller en liten jente i siste kvartal av 2010.
Navnene er klare: Jente: Signi Elisabeth og Gutt: Leander.
Jeg trenger sikkert litt tips og gode råd iløpet av denne tiden, og skal prøve å få oppdatert dere ganske godt underveis
Dama fikk forresten et minne for dette i går, da hun var å tatoverte seg rett etter hun hadde tatt testen (hun hadde bestilt time for over 1 mnd siden), så dette var jo litt kult
Dette er alt jeg kommer på å skrive i dag, men jeg må bare si en ting til slutt; JEG GLEDER MEG!!  _________________ Jeg skal bli pappa :O |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|