Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
bjarnebirk
Ble Medlem: 10 Aug 2011 Innlegg: 3
|
Skrevet: Ons Aug 10, 2011 4:36 pm Tittel: Jeg sitter å leser på dette forumet og.... |
|
|
Må si jeg er sjokkert over behandlingen norske menn blir utsatt for i rettssystemet!
Skal straks i rettssak selv og håper virkelig det ikke er like "dødfødt" som jeg leser av på mange av trådene. Rart dette ikke er et mer aktuelt tema til valget i høst? Hvilket parti bør man stemme på i forbindelse med slike saker? |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 960 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Tor Aug 11, 2011 7:45 am Tittel: |
|
|
Et parti uten kvinner  _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
lekebamse
Ble Medlem: 30 Des 2010 Innlegg: 77
|
Skrevet: Fre Aug 12, 2011 9:18 am Tittel: |
|
|
Det er ingen parti som bryr seg nok om barnas beste.
Men det er to parti som er svært hårreisane og som ein far aldri bør stemme for. Det er Rødt og SV, dei vil gjere det enda enklare for mor og enda vanskelegare for far.
Du kan tenkja deg kvifor er det sånn at så mange fedre blir pressa vekk, sånn at barna mister heile kontakten med faren. Barn som vekse opp utan far lider stort, og det er fleire gonger større risiko for at barnet ikkje utviklar seg på ein trygg og stabil måte og istadenfor kan ende opp med å slite med psykiske lidelser, rusmisbruk og kriminalitet.
Ingen på stortinget gjer noko som helst med dette fordi det er meir valgflesk i at barn får frukt på skulen.
Du kan melde deg inn i F2F, dei får iallefall sagt noko til politikarane når barneloven er oppe til vurdering. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.