verdens beste pappa boken

IPOD/Creative ???

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Gadgets og leketøy
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Homer Simpson

Ble Medlem: 30 Jul 2006

InnleggSkrevet: Lør Des 01, 2007 8:46 pm    Tittel: IPOD/Creative ??? Svar med Sitat

Noen som har noen meninger om hva vi bør invistere i? En sånn IPOD eller en Creative. Har sett på en Ipod med 80 gb./160 gb Syns de virker kule og dessuten kan jeg koble den til tv på soverommet å se på gamle krigsfilmer. Eller er det bare møkk med en sånn digz kontra Creative?

Pappa til Tilde 30.05.2006
og Tomine 27.02.2009
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Forumet

Skrevet: -    Tittel: -

Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen.
Til Toppen
pappaT

Ble Medlem: 12 Jul 2007

InnleggSkrevet: Lør Des 01, 2007 10:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Creative er ikke møkk, bare ikke så "pop". Dessutem finnes det jo endel ekstrautstyr til iPod og må jo si at den er endel finere å se på Smile Har iPod selv og er veldig fornøyd. Apple er ikke så kjekke ang. garantisaker, men det er bare å så på sitt, så ordner det seg. Somregel billigst å kjøpe på apple.no

Simon, 15.05.2006
Malin, 18.02.1997
Til Toppen
Picer

Ble Medlem: 22 Jun 2007

InnleggSkrevet: Søn Des 02, 2007 3:38 pm    Tittel: Svar med Sitat

Når det gjelder Apple er det to ting du må huske før du kjøper.

1. Som det blir sagt over, trenger du å fikse Ipod'en eller lignende har du et virvar av lange telefonsamtaler, og slikt foran deg.

2. Du betaler MYE ekstra kun fordi det heter Apple Ipod. Design koster penger.

Trønder i Tigerstaden. Spennende.
Til Toppen
snokleby
Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005

InnleggSkrevet: Søn Des 02, 2007 8:15 pm    Tittel: Svar med Sitat

Jeg var lenge litt "imot" iPod, fordi jeg mente at de var overhypet, dyre, og at det sikkert fantes mange like bra eller bedre spillere. Men jeg endte selv opp med en iPod (forige generasjon, 30GB).

Jeg synes rett og slett brukergrensesnittet er så behagelig, intuitivt og "bare funker", mens endel andre mp3 spillere jeg har hatt og sett har vært litt mer... vet ikke... klønete.

Når det kommer til iTunes, som er standard-programmet for overføring av filer til iPod'en, så er jeg litt todelt i synet på den. Jeg mener at det er en drittapplikasjon, og hadde det fantes gode alternativer så hadde jeg brukt noe annet. MEN, sist jeg sjekket de andre alternativene, så var det ingen som kunne gjøre automatisk nedlasting og syncing av podcaster like automagisk som itunes. Den funksjonaliteten digger jeg med iTunes: jeg kan plugge i iPodden en gang i uka eller så, og den oppdaterer seg automatisk med alle de siste episodene av podcastene jeg hører på. Ingen manuell nedlasting og flytting av filer.

Det er vel derfor jeg liker ipoden. I tillegg til at den er ganske liten og fin i formen, så bare funker den. Jeg bare plugger den i pc'en innimellom, så den får strøm og nye episoder av podcastene (hører endel på podcasts på bussen).

Oi, det ble et lengre innlegg enn jeg tenkte... kona har forresten den nye iPod nano, den er bare sweet. 8 GB holder lenge for henne, og den er jo så liten og lett at hun kan ha den med over alt...

-Sverre

Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter
Til Toppen
MariusT

Ble Medlem: 12 Nov 2006

InnleggSkrevet: Tir Des 04, 2007 9:58 pm    Tittel: Svar med Sitat

Har ingen av delene, men om jeg skulle få velge så hadde jeg nok tatt en ipod til tross for alt kritikk. Bruker også en del podcastsendinger og det hadde vært deilig å slippe og overføre disse selv Smile

Men denne reklamen er morsom uansett !

http://www.youtube.com/watch?v=3jgrljTrQM8
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Besøk Medlemmets Nettside MSN Messenger
Annonse:

Skrevet: akkurat nå    Tittel: Lignende saker

Artikler med lignende innhold

Gratis innhold til din iPod
Førsteintrykk av iPod Video
Barnesikker iPod

Lignende diskusjoner:

iPod Touch, wifi problemer
Creative Zen Touch 40GB
ipod vs MP3 spiller

Er du ikke medlem enda? Registrer deg idag, det tar bare noen sekunder.

Vi har også gaver til nybakte fedre og mødre.

---------
Denne meldingen er autogenerert for å gi deg tips om relevant innhold.
Til Toppen
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Verdens Beste Pappa Forum Hovedsiden -> Gadgets og leketøy Alle klokkeslett er CET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet

Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.

micro