|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Homer Simpson

Ble Medlem: 30 Jul 2006 Innlegg: 949 Bosted: Hetlevikåsen, Bergen
|
Skrevet: Lør Des 01, 2007 8:46 pm Tittel: IPOD/Creative ??? |
|
|
Noen som har noen meninger om hva vi bør invistere i? En sånn IPOD eller en Creative. Har sett på en Ipod med 80 gb./160 gb Syns de virker kule og dessuten kan jeg koble den til tv på soverommet å se på gamle krigsfilmer. Eller er det bare møkk med en sånn digz kontra Creative? _________________ Well.... i`m not a genius... or are I...?
Pappa til Tilde 30.05.2006
og Tomine 27.02.2009 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
pappaT
Ble Medlem: 12 Jul 2007 Innlegg: 170 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Lør Des 01, 2007 10:58 pm Tittel: |
|
|
Creative er ikke møkk, bare ikke så "pop". Dessutem finnes det jo endel ekstrautstyr til iPod og må jo si at den er endel finere å se på Har iPod selv og er veldig fornøyd. Apple er ikke så kjekke ang. garantisaker, men det er bare å så på sitt, så ordner det seg. Somregel billigst å kjøpe på apple.no _________________ pappaT
Simon, 15.05.2006
Malin, 18.02.1997 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Picer

Ble Medlem: 22 Jun 2007 Innlegg: 130 Bosted: Oslo, Nordstrand
|
Skrevet: Søn Des 02, 2007 3:38 pm Tittel: |
|
|
Når det gjelder Apple er det to ting du må huske før du kjøper.
1. Som det blir sagt over, trenger du å fikse Ipod'en eller lignende har du et virvar av lange telefonsamtaler, og slikt foran deg.
2. Du betaler MYE ekstra kun fordi det heter Apple Ipod. Design koster penger. _________________ Theodor ble født 27.09 kl 00.55 og veide 4270. Verdens beste gutt!
Trønder i Tigerstaden. Spennende. |
|
| Til Toppen |
|
 |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Søn Des 02, 2007 8:15 pm Tittel: |
|
|
Jeg var lenge litt "imot" iPod, fordi jeg mente at de var overhypet, dyre, og at det sikkert fantes mange like bra eller bedre spillere. Men jeg endte selv opp med en iPod (forige generasjon, 30GB).
Jeg synes rett og slett brukergrensesnittet er så behagelig, intuitivt og "bare funker", mens endel andre mp3 spillere jeg har hatt og sett har vært litt mer... vet ikke... klønete.
Når det kommer til iTunes, som er standard-programmet for overføring av filer til iPod'en, så er jeg litt todelt i synet på den. Jeg mener at det er en drittapplikasjon, og hadde det fantes gode alternativer så hadde jeg brukt noe annet. MEN, sist jeg sjekket de andre alternativene, så var det ingen som kunne gjøre automatisk nedlasting og syncing av podcaster like automagisk som itunes. Den funksjonaliteten digger jeg med iTunes: jeg kan plugge i iPodden en gang i uka eller så, og den oppdaterer seg automatisk med alle de siste episodene av podcastene jeg hører på. Ingen manuell nedlasting og flytting av filer.
Det er vel derfor jeg liker ipoden. I tillegg til at den er ganske liten og fin i formen, så bare funker den. Jeg bare plugger den i pc'en innimellom, så den får strøm og nye episoder av podcastene (hører endel på podcasts på bussen).
Oi, det ble et lengre innlegg enn jeg tenkte... kona har forresten den nye iPod nano, den er bare sweet. 8 GB holder lenge for henne, og den er jo så liten og lett at hun kan ha den med over alt...
-Sverre _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter |
|
| Til Toppen |
|
 |
MariusT
Ble Medlem: 12 Nov 2006 Innlegg: 51 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Des 04, 2007 9:58 pm Tittel: |
|
|
Har ingen av delene, men om jeg skulle få velge så hadde jeg nok tatt en ipod til tross for alt kritikk. Bruker også en del podcastsendinger og det hadde vært deilig å slippe og overføre disse selv
Men denne reklamen er morsom uansett !
http://www.youtube.com/watch?v=3jgrljTrQM8 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|