| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
mamma90
Ble Medlem: 28 Mai 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Lør Mai 28, 2011 4:16 pm Tittel: Hvordan var sexen etter hun hadde født? |
|
|
Ja det lurer jeg på? Fordi jeg leste i ett annet forum hvor en fyr (som virker en smule hjernedød) mente at ¨ALLE mødre er overvektige og underlivet våres er stort og slappt og det er umulig å nyte sex med oss¨.. Så jeg lurer bare på hvordan erfaringene dere har? Stemmer det at vi er videre selv om man har trent opp bekkenmusklaturen? Tenkte bare jeg får litt ærlige svar her hvis jeg spurte  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Mai 28, 2011 10:39 pm Tittel: |
|
|
kona er slankere enn før graviditeten, og etter forrige fødsel var hun ikke noe slappere enn før. Litt for kort tid etter denne fødselen til at vi har prøvd oss nå - men høres ut som om en kar som vil provosere... _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
blånisse

Ble Medlem: 23 Mai 2011 Innlegg: 40
|
Skrevet: Søn Mai 29, 2011 12:24 am Tittel: Bare tull |
|
|
Denne dame kroppen er utrolig
Kona har 4 barn og ikke noe problem med verken sex eller at det er som og vifte med den i en hall er fortsatt masse muskler igjen hos min i alle fall nå venter vi tvillinger da så får vi se men tror ikke det er noe problem nå heller jeg
Men klart det er mange forskjellige kvinne kropper så er klart at det kan jo være noen som må trene litt for det
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008 Innlegg: 247 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Søn Mai 29, 2011 12:07 pm Tittel: |
|
|
Pøh... Ingenting i veien med en etter-gravid kvinnekropp på noen måter. Det handler ikke om centimeter i omkrets verken rundt magen eller nedentil, det handler om å være glad i dama! Han fyren du siterer kan gå og ta seg en bolle... _________________ Pappa til Håvard (okt 2007) og Oda (sep 2010) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Fantefar Moderator

Ble Medlem: 15 Mai 2006 Innlegg: 755 Bosted: Arendal
|
Skrevet: Søn Mai 29, 2011 7:22 pm Tittel: |
|
|
| Sylvan skrev: | | Pøh... Ingenting i veien med en etter-gravid kvinnekropp på noen måter. Det handler ikke om centimeter i omkrets verken rundt magen eller nedentil, det handler om å være glad i dama! Han fyren du siterer kan gå og ta seg en bolle... |
Signeres! _________________ - ...og når vi slapper av, så gjør vi det i full fart! - Kanninby
Og tydeligvis Jonas (01.07.06) sitt valgspråk
Lurer på hva Magnus (18.03.11) sitt blir? |
|
| Til Toppen |
|
 |
MortilAlex
Ble Medlem: 03 Jul 2010 Innlegg: 8
|
Skrevet: Fre Sep 09, 2011 11:06 am Tittel: |
|
|
| Fantefar skrev: | | Sylvan skrev: | | Pøh... Ingenting i veien med en etter-gravid kvinnekropp på noen måter. Det handler ikke om centimeter i omkrets verken rundt magen eller nedentil, det handler om å være glad i dama! Han fyren du siterer kan gå og ta seg en bolle... |
Signeres! |
Om alle menn kunne vært som dere!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
mummipappa
Ble Medlem: 12 Sep 2011 Innlegg: 15
|
Skrevet: Ons Sep 14, 2011 3:10 pm Tittel: |
|
|
bedre. tror det å få et barn sammen og gå gjennom en fødsel gjorde noe viktig med forholdet vårt hun hadde mer selvtillit, jeg hadde en nyvunnet respekt for kroppen hennes og det var absolutt ikke "slapt"!
Brevgull |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|