| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Michael Nielsen
Ble Medlem: 26 Aug 2009 Innlegg: 8 Bosted: Akershus
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 1:34 pm Tittel: Hva slags musikk liker barnet/barna dine? |
|
|
Med 50% dansk var var vel junior (3) nødt til å få en viss dose, men at han skulle bli så totalt hekta på Kim Larsen hadde jeg virkelig aldri trodd.
I bilen min kan vi bare glemme å sette på noe som helst annet, og han følger gjerne opp med å rope "høyere".
Nå går han jaggu rundt og nynner på Gasolin-klassikeren "Spillemand" også...
Selvsagt har han sine favorittsanger også, med egenkomponerte titler - ikke alltid lett for mor å far å gjette seg frem til hvilken av sangene på de fire CDene i CD-skifteren som er "rara" eller "sommerfugl".
Andre som opplever det samme?  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Strand

Ble Medlem: 17 Nov 2007 Innlegg: 330 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 1:44 pm Tittel: |
|
|
guttungen har ikke noe valg ( etter som faren var på Kim larsen for 3 uker siden ) her går det i Kim larsen, alan jackson,syre trance og listepopp *stakkars unge* _________________ 3 April kom prinsen vår til verden!
Pappa er glad i deg Christian  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 892 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 5:48 pm Tittel: |
|
|
Eldstemanns favoritter er Cars-soundtracket, Crazy crazy nights, smoke on the water og dovregubbens hall. _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 991 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Tor Aug 27, 2009 12:17 pm Tittel: |
|
|
For tiden er jentungen hekta på Egner-låter, noe som må defineres som koselig. I dag tidlig, da vi kjørte til barnehagen, nynnet vi på "Lars Monsen-låta".  _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Viking

Ble Medlem: 03 Feb 2009 Innlegg: 35
|
Skrevet: Fre Sep 25, 2009 10:17 pm Tittel: |
|
|
Junior har dilla på pønk, da spesifikt Rancid. Bruker å sette på "out came the wolves" -albumet til han, da sittern å sparker med føttene i takt^^
ellers går det mye i metall ^^ _________________ Rudi -02.04.08- |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2007 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Sep 26, 2009 10:31 pm Tittel: |
|
|
Her er Shantels album Planet Paprika en stor hit for tiden  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05 |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1064 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Søn Sep 27, 2009 10:09 am Tittel: |
|
|
Brage har dilla på Elliott Smith og Kometkameratene. _________________ Pappa til Brage - født 09.09.2006,
og Ronja - 02.08.2009.
Moderator på forumet, så husk reglene.
Gi Blod! Bli blodgiver. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel
Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 719 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Sep 28, 2009 3:17 pm Tittel: |
|
|
Alle mine liker Suzanne Vega. Ellers har ABBA Gold vært en hit i det siste. 3 åringer som tror de synger Money Money er ganske nusselig... _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
laknu
Ble Medlem: 04 Jan 2010 Innlegg: 13
|
Skrevet: Tir Jan 12, 2010 1:57 pm Tittel: |
|
|
Hos oss var det Turboneger på full pupp lenge, helt til vi en varm sommerdag på hjem fra sommerferie på fjellet plutselig oppdaget at fireåringen begynte å kunne tekstene Bytta elegant til Kaptein Sabeltann da gitt. Litt tidlig å synge Don't say motherfucker, motherfucker, eller den andre favoritten, Good head, i barnehagen...Ikke så innmari tøft. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Luffe
Ble Medlem: 05 Jan 2009 Innlegg: 80 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Tir Jan 12, 2010 2:35 pm Tittel: |
|
|
De siste dagene har vi sett at "dansetrinene" er på vei.
Med sine 9mnd er det ikke all verdens, men ikke lenge til han slår meg på dansegullvet.
Mest AC/DC og metallica som går inn.
CC-Cowcoys og DumDum boys er nattasangene hentet fra.
Håper indelig at jeg unngår en ABBA eller Carola epoke. Da vet jeg sandelig ikke hva jeg skal gjøre. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|