| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Michael Nielsen
Ble Medlem: 26 Aug 2009 Innlegg: 8 Bosted: Akershus
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 1:34 pm Tittel: Hva slags musikk liker barnet/barna dine? |
|
|
Med 50% dansk var var vel junior (3) nødt til å få en viss dose, men at han skulle bli så totalt hekta på Kim Larsen hadde jeg virkelig aldri trodd.
I bilen min kan vi bare glemme å sette på noe som helst annet, og han følger gjerne opp med å rope "høyere".
Nå går han jaggu rundt og nynner på Gasolin-klassikeren "Spillemand" også...
Selvsagt har han sine favorittsanger også, med egenkomponerte titler - ikke alltid lett for mor å far å gjette seg frem til hvilken av sangene på de fire CDene i CD-skifteren som er "rara" eller "sommerfugl".
Andre som opplever det samme?  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Strand

Ble Medlem: 17 Nov 2007 Innlegg: 338 Bosted: Ålesund
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 1:44 pm Tittel: |
|
|
guttungen har ikke noe valg ( etter som faren var på Kim larsen for 3 uker siden ) her går det i Kim larsen, alan jackson,syre trance og listepopp *stakkars unge* _________________ -Moderator-
3 April kom prinsen vår til verden!
Pappa er glad i deg Christian  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Homer

Ble Medlem: 07 Jan 2006 Innlegg: 915 Bosted: Sandnes
|
Skrevet: Ons Aug 26, 2009 5:48 pm Tittel: |
|
|
Eldstemanns favoritter er Cars-soundtracket, Crazy crazy nights, smoke on the water og dovregubbens hall. _________________ Hipp hurra for 17. mai og 2. januar
Snakkes på den andre siden, far |
|
| Til Toppen |
|
 |
Patman

Ble Medlem: 24 Feb 2006 Innlegg: 1022 Bosted: Sandefjord
|
Skrevet: Tor Aug 27, 2009 12:17 pm Tittel: |
|
|
For tiden er jentungen hekta på Egner-låter, noe som må defineres som koselig. I dag tidlig, da vi kjørte til barnehagen, nynnet vi på "Lars Monsen-låta".  _________________ Sara Marie : 22. juli 2006
Thorbjørn og Theodor : 08. november 2008
Forummoderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
Viking

Ble Medlem: 03 Feb 2009 Innlegg: 46
|
Skrevet: Fre Sep 25, 2009 10:17 pm Tittel: |
|
|
Junior har dilla på pønk, da spesifikt Rancid. Bruker å sette på "out came the wolves" -albumet til han, da sittern å sparker med føttene i takt^^
ellers går det mye i metall ^^ _________________ Rudi -02.04.08- |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2087 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Lør Sep 26, 2009 10:31 pm Tittel: |
|
|
Her er Shantels album Planet Paprika en stor hit for tiden  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
kjas

Ble Medlem: 06 Feb 2006 Innlegg: 1148 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Søn Sep 27, 2009 10:09 am Tittel: |
|
|
Brage har dilla på Elliott Smith og Kometkameratene. _________________ Pappa til Brage - født 09.09.2006,
og Ronja - 02.08.2009.
Moderator på forumet, så husk reglene.
Gi Blod! Bli blodgiver. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel
Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 737 Bosted: Modum
|
Skrevet: Man Sep 28, 2009 3:17 pm Tittel: |
|
|
Alle mine liker Suzanne Vega. Ellers har ABBA Gold vært en hit i det siste. 3 åringer som tror de synger Money Money er ganske nusselig... _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
laknu
Ble Medlem: 04 Jan 2010 Innlegg: 13
|
Skrevet: Tir Jan 12, 2010 1:57 pm Tittel: |
|
|
Hos oss var det Turboneger på full pupp lenge, helt til vi en varm sommerdag på hjem fra sommerferie på fjellet plutselig oppdaget at fireåringen begynte å kunne tekstene Bytta elegant til Kaptein Sabeltann da gitt. Litt tidlig å synge Don't say motherfucker, motherfucker, eller den andre favoritten, Good head, i barnehagen...Ikke så innmari tøft. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Luffe
Ble Medlem: 05 Jan 2009 Innlegg: 82 Bosted: Tønsberg
|
Skrevet: Tir Jan 12, 2010 2:35 pm Tittel: |
|
|
De siste dagene har vi sett at "dansetrinene" er på vei.
Med sine 9mnd er det ikke all verdens, men ikke lenge til han slår meg på dansegullvet.
Mest AC/DC og metallica som går inn.
CC-Cowcoys og DumDum boys er nattasangene hentet fra.
Håper indelig at jeg unngår en ABBA eller Carola epoke. Da vet jeg sandelig ikke hva jeg skal gjøre. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Laktose

Ble Medlem: 06 Mar 2009 Innlegg: 4 Bosted: Malmö
|
Skrevet: Man Jul 05, 2010 10:34 am Tittel: |
|
|
| Viking skrev: | Junior har dilla på pønk, da spesifikt Rancid. Bruker å sette på "out came the wolves" -albumet til han, da sittern å sparker med føttene i takt^^
ellers går det mye i metall ^^ |
Haha, det albumet får mye spilletid hjemme også!
Guttungen liker det meste fra Toots And The Maytals til Slayer, danses skal det uansett. Til SLayer blir det jo mest til at han løper rundt i stua med et digert glis, men dog. _________________ Kaptein Skandinavia rider igjen |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|