Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
MrVinyl
Ble Medlem: 07 Jul 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Tor Jul 07, 2011 10:12 pm Tittel: Hva er vitsen med melkling egentlig? |
|
|
Var på mekling med min x for å snakke om barna for et par uker siden. Det eneste som skjer er at hun sitter og slenger all mulig dritt om meg. Vi snakker veldig lite om barna og for å prøve å komme til en løsning. Mekleren, ei dame, må avbryte min x flere ganger siden hun hisset seg opp og jeg ikke kom til orde. Det hele ender med at vi må bryte meklingen og avslutte timern etter et kvarter. Vi får så en meklingsattest
Hva er egentlig poenget med mekling hvor en av partene blir sittende og kun slenge styggdom mot den andre? Mekleren har jo ingen "makt" til å gjøre noe som helst, hun/han skal heller ikke ta noens side og det siste skjønner jeg.
Vi har hatt en meklingstime tidligere og da gjorde hun akkurat det samme, jeg ble sittende som en fjott og kom nesten ikke til orde. Vi endte så i retten og da jeg tok dette frem fikk jeg bare beskjed av dommeren at mekleren er ikke her og ble totalt avfeid på dette.
Jg føler som alle andre hudrevis av fedre, rett og slett diskiminert for jeg er mann. Vi har jo ikke en forbannet dritt å si nesten....? Grrrr! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
jens
Ble Medlem: 11 Jan 2011 Innlegg: 191
|
Skrevet: Fre Jul 08, 2011 12:23 am Tittel: |
|
|
| Ja du sier noe,meklingen virker som et bidrag for at noen skal få ut sine meninger. Det skal være korrekt slik at politikere har noe å legge fram for at det bedrer løsningen omkring det med barna. For noen hjelper det, men de e innstilt på en løsning. Er en ikke det et det nok bortkastet for mange. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.