Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Jafo70

Ble Medlem: 17 Aug 2006 Innlegg: 730 Bosted: Langhus
|
Skrevet: Tir Sep 16, 2008 10:05 am Tittel: Hva er dette - fotokonkuranse på Foreldreguiden.no |
|
|
Jeg har startet en liten fotokonkuranse på foreldreguiden.no.
Snokleby har til og med lovet bort litt premier over litt tid...
Ta en titt på bildet og legg inn ditt svar her:
http://forum.foreldreguiden.no/pappaemne78.html&highlight=
 _________________ Trebarnspappa som (endelig) har funnet ut at bæretøy er tingen framfor vogn har også begynnt å bygge bolig... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Focus

Ble Medlem: 15 Mar 2007 Innlegg: 833 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Sep 16, 2008 7:41 pm Tittel: |
|
|
klør i fingrene etter å svare.. he he  _________________ Tarzan 16.08.2005
Turbo 19.06.2008
Lynet 18.02.2010 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jafo70

|
Skrevet: Tir Sep 16, 2008 8:18 pm Tittel: |
|
|
Jeg skal få laget noen nye oppgaver jeg  _________________ Trebarnspappa som (endelig) har funnet ut at bæretøy er tingen framfor vogn har også begynnt å bygge bolig... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Lars84
Ble Medlem: 05 Nov 2008 Innlegg: 36 Bosted: Fredrikstad
|
Skrevet: Tir Des 16, 2008 7:17 pm Tittel: |
|
|
Du kan jo dra igang en paralell-tråd her da.. Eller med andre bilder! Kanskej mindre sjanse for juks da.. Var artig det der! _________________ Gleder meg til vi blir 3!!
www.DRIFTBUDDY.no |
|
| Til Toppen |
|
 |
SBpappa

Ble Medlem: 13 Jun 2008 Innlegg: 62 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Tir Des 16, 2008 10:32 pm Tittel: |
|
|
Det var morsomme saker, men jafo har jo ikke sagt et kvekk på forumet der sida 30. oktober... Håper det blir mer fart der over jul eller noe! _________________ Emil ble endelig født 24. januar, 12:06! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jafo70

|
Skrevet: Ons Des 17, 2008 6:41 am Tittel: |
|
|
Hehe, kan ha noe med at jeg begynte i ny jobb pr 1.11
Man kan sikkert dra i gang noe tilsvarende her, men det blir neppe før jul. _________________ Trebarnspappa som (endelig) har funnet ut at bæretøy er tingen framfor vogn har også begynnt å bygge bolig... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.