| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Armath
Ble Medlem: 20 Mai 2007 Innlegg: 29 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Søn Sep 16, 2007 3:59 pm Tittel: Hormoner eller? |
|
|
Hei vi har termin i slutten av november og graviditeten har vert helt ok med hormon svingninge og det hele, men i det siste har det tatt helt av , det virker som at hun ikke vil ha meg i hus og at hun synest ingenting er godt nok.
Jeg har ikke vert den som har tatt mest ansvar tidligere når det kommer til husarbeid og slikt , men når hun ble gravid har jeg skjerpet meg og prøver og ta ansvar å gjøre det meste her i huset uten at hun spør , men alt blir bare feil uansett og ingenting er godt nok. Eg blir utskjelt å anklaget for den minste ting å lurer på er dette helt normale hormoner hos henne eller er det bare eg som er en sløkk jævel.
Holder på å gå på veggene her. _________________ Me fail English? thats Unpossible.... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Hansemann

Ble Medlem: 31 Jul 2006 Innlegg: 1152
|
Skrevet: Søn Sep 16, 2007 4:40 pm Tittel: moh |
|
|
Sånn er det noen ganger. Er nok hormoner ja. Vanvittig frustrerende men prøv å bit tenna sammen. _________________ 26 og pappa for andre gang. Yikes. |
|
| Til Toppen |
|
 |
christian

Ble Medlem: 12 Jun 2007 Innlegg: 49 Bosted: Oslo,Hauketo
|
Skrevet: Søn Sep 16, 2007 7:30 pm Tittel: |
|
|
Det er nok hormonene som slår til ja... Er bare å holde ut så godt man kan
Opplever til tider noen høye hormonnivåer hos sambo selv..hehe _________________ Er pappa til verdens herligste gutt, Daniel som ble født 03.10.07.
Nå har vi en ny bolle i ovnen:)
Termin 4 september.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Søn Sep 16, 2007 9:44 pm Tittel: |
|
|
Jepp - hormoner på høygir.
Og for å strø salt i såret, hun kommer ikke til å huske at du har gjort noe arbeid i det hele tatt når det hele er over...
Men det er verdt det, tross alt. _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
TW
Ble Medlem: 19 Jul 2007 Innlegg: 8
|
Skrevet: Tir Sep 18, 2007 8:09 am Tittel: |
|
|
Velkommen i "Den Utskjelte Klubben". My rart vi må må finn oss i disse svangerskapstider. For min del er det kun 2 uker igjen til termin. Takker høyere makter for det. I heimen vårres er det ikke bare jeg som får høre det. Selv bikkja skygge banen når "sjefen" bli for hissig. Hormonelle damer er litt søte da.. det skal no sies..
Du har ikke lang tid igjen.. hold ut og smil! Det gjør jeg.. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Sep 18, 2007 8:13 am Tittel: |
|
|
Hormonelle damer søte?
Det må være ammetåka som snakker...  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
TW
|
Skrevet: Tir Sep 18, 2007 8:48 am Tittel: |
|
|
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
fuzzy76
Ble Medlem: 09 Sep 2007 Innlegg: 46 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Tor Sep 27, 2007 9:47 am Tittel: |
|
|
Huff, jeg håpet virkelig å finne ut at hormonsvingningene skulle AVTA lenger ut i svangerskapet. Vi er i slutten av første tremester, og det er skikkelig ille allerede... _________________ 76-modell med bonussønn fra '99 og en "selvlaget" som kom 1. april 2008  |
|
| Til Toppen |
|
 |
TW
|
Skrevet: Tor Sep 27, 2007 11:54 am Tittel: |
|
|
| fuzzy76 skrev: | | Huff, jeg håpet virkelig å finne ut at hormonsvingningene skulle AVTA lenger ut i svangerskapet. Vi er i slutten av første tremester, og det er skikkelig ille allerede... |
Samboeren har nå under 1 uke til termin. Nå ser jeg ende på disse månedene.. Blir sykt moro med liten junior i huset. Da blir alle hormonelle småkrangler glemt...
Har aldri hvert så fjern på jobben som jeg har hvert siste ukene.. sitter bare og venter på at noe skal skje på hjemmefronten. Detta blir stort....
Gleder med stort til å bli pappa... steike det går kaldt nedover ryggen når jeg tenker på det... |
|
| Til Toppen |
|
 |
giacomo

Ble Medlem: 03 Jun 2007 Innlegg: 12 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Ons Okt 03, 2007 8:37 pm Tittel: |
|
|
Jeg syns synd på alle som har hormonelle damer, men jeg føler at jeg har opplevd det litt motsatt. Bitchen min er vanligvis ganske hormonell (når hun ikke er gravid...), men etter at hun faktisk ble gravid har hun vært en drøm og være sammen med. Vi er nå over halvveis i graviditeten og hun har enda ikke vært irritert på meg...
Vet det kan bli slitsom med mange barn, men jeg har funnet løsningen på et problem...  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tor Okt 04, 2007 10:36 am Tittel: |
|
|
I find myself feeling lucky!
Men man skal jo ikke skryte av hvor grei kone man har heller. Men hu er svært lite hormonell av seg gitt. Verken månedlig eller i svangerskapet. _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
fuzzy76
Ble Medlem: 09 Sep 2007 Innlegg: 46 Bosted: Tromsø
|
Skrevet: Tor Okt 04, 2007 10:44 am Tittel: |
|
|
Jeg lurer på om det kan være en sammenheng mellom humørsvingninger i svangerskapet og månedlige svingninger. De er ihvertfall veldig kraftige begge to her i huset.... _________________ 76-modell med bonussønn fra '99 og en "selvlaget" som kom 1. april 2008  |
|
| Til Toppen |
|
 |
gire78

Ble Medlem: 04 Mai 2007 Innlegg: 26 Bosted: Trønder i Troms
|
Skrevet: Tor Okt 04, 2007 7:26 pm Tittel: |
|
|
| fuzzy76 skrev: | | Huff, jeg håpet virkelig å finne ut at hormonsvingningene skulle AVTA lenger ut i svangerskapet. Vi er i slutten av første tremester, og det er skikkelig ille allerede... |
Jeg så skikkelig mørkt på det i starten, men så roet det seg ned, og det ble det noen gode måneder. Nå har vi en mnd igjen her, og sviningene har tatt seg opp igjen.
Men, men... kan leve med å være ubrukelig en måned til  _________________ Stolt førstegangspappa 13.11.07 |
|
| Til Toppen |
|
 |
OveKu

Ble Medlem: 29 Sep 2007 Innlegg: 70
|
Skrevet: Søn Okt 07, 2007 3:32 pm Tittel: |
|
|
Jeg fant ut at det å starte på litt større oppussingsprosjekter som er "passe" med arbeid var løsningen. Dermed kunne jeg både rømme til montèr eller ta på øreklokkene og finne hammeren.
I tillegg har jeg status som håndverker og handyman, så nå kan jeg kanskje lokke med håndverkersex engang....om noen måneder...muligens et år... |
|
| Til Toppen |
|
 |
ungpappa88
Ble Medlem: 09 Okt 2007 Innlegg: 3 Bosted: Volda
|
Skrevet: Tor Okt 11, 2007 12:28 am Tittel: hormonene merker vi alle |
|
|
Jeg har også hatt forferdelige opplevelser med de hormonene i det siste.
Vi er snart kommet halveis i svangerskapet!
Men det er tydeligvis jeg som er problemet her (sies det av den gravide), så jeg får vel bare bite tenna sammen!
Vi får trøste oss med at vi ikke er alene, og bite tenna sammen!
Selv har jeg fått beskjed om å skygge unna noen dager, så jeg får bare vente til hun er i form igjen;-) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Treffsikker=)
Ble Medlem: 22 Nov 2008 Innlegg: 1 Bosted: Levanger
|
Skrevet: Lør Nov 22, 2008 3:57 am Tittel: |
|
|
Dette var kjent for meg også! Blir mye usaklig krangling å diskutering nå i denne tiden mens man venter på nurket! Men trøsta får vær at om noen måneder tar det slutt.. All krangling å humørsvingninger er verdt det!! Man skal jo tross alt bli pappa!
Lykke til alle sammen!  |
|
| Til Toppen |
|
 |
PappaLars

Ble Medlem: 01 Sep 2008 Innlegg: 144 Bosted: Østsiden Fredrikstad
|
Skrevet: Ons Nov 26, 2008 11:44 am Tittel: |
|
|
For et utrolig stort tema dette er blandt oss kommende fedre og fedre som har alt opplevd dette. GLeder meg på mange måter å høre at mange sliter med dette, for da blir min situasjon ikke fult så ensom lenger! Ny motivasjon blir hentet ut fra intet, og jeg har selvfølgelig stor sympati for de andre som sliter seg igjennom dette! Merkelig at jentene takler den fysiske forandringen bedre enn vi takler det psykiske, he he _________________ Mvh
PappaLars , Pappa til Sprettert 20.05.2009
"And in the end, it’s not the years in your life that count. It’s the life in your years" |
|
| Til Toppen |
|
 |
SBpappa

Ble Medlem: 13 Jun 2008 Innlegg: 62 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Ons Nov 26, 2008 2:03 pm Tittel: |
|
|
| Gnubel skrev: | I find myself feeling lucky!
Men man skal jo ikke skryte av hvor grei kone man har heller. Men hu er svært lite hormonell av seg gitt. Verken månedlig eller i svangerskapet. |
Jeg hiver meg på dette! Vi har det heldigvis fabelaktig sammen, og det eneste 'problemet' (og det er hun selv som sier at det er et) er at hun klager over hvor vondt og ubehagelig hun har det. Jeg sier hun bare må klage og surke så mye hun vil siden hun er så dyktig at hun lager ungen vår! Jeg kommer løpende for å trøste hver gang! _________________ Emil ble endelig født 24. januar, 12:06! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sylvan

Ble Medlem: 06 Jul 2008 Innlegg: 247 Bosted: Trondheim
|
Skrevet: Ons Nov 26, 2008 11:47 pm Tittel: |
|
|
| SBpappa skrev: | | Jeg sier hun bare må klage og surke så mye hun vil siden hun er så dyktig at hun lager ungen vår! Jeg kommer løpende for å trøste hver gang! |
Det minner meg om denne: http://xkcd.com/387/  _________________ Pappa til Håvard (okt 2007) og Oda (sep 2010) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Max Milo

Ble Medlem: 11 Sep 2008 Innlegg: 114 Bosted: Asker
|
Skrevet: Tor Nov 27, 2008 1:18 am Tittel: |
|
|
| TW skrev: | Velkommen i "Den Utskjelte Klubben". My rart vi må må finn oss i disse svangerskapstider. For min del er det kun 2 uker igjen til termin. Takker høyere makter for det. I heimen vårres er det ikke bare jeg som får høre det. Selv bikkja skygge banen når "sjefen" bli for hissig. Hormonelle damer er litt søte da.. det skal no sies..
Du har ikke lang tid igjen.. hold ut og smil! Det gjør jeg.. |
Tror du kan få deg en overraskelse hvis du tror hormonene forsvinner til terminen, hehe _________________ Pappa til verdens nydeligste gutt.
Født 170808 på Riksen. 7 uker for tidlig |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|