Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Stax
Ble Medlem: 20 Sep 2011 Innlegg: 2
|
Skrevet: Tir Sep 20, 2011 1:54 pm Tittel: Hei alle sammen |
|
|
Får vel presentere meg - er en mann på 37 bosatt i Trondheim, og far til en gutt på snart 8 måneder. En særdeles aktiv og livlig fyr som er mer glad i å showe enn å sove (pjokken altså, selv er jeg ganske laidback). Skal ut i 12-ukers pappaperm i desember, og gleder meg til det.
Eller, egentlig er jeg tobarnsfar, men vi mistet vår første gutt bare to dager gammel tidlig i 2010 (vil sikkert fortelle mer om dette i riktig underforum etter hvert). At det nå har gått bra, gir oss både ekstra takknemlighet og noen utfordringer.
Men nok om det - gleder meg til å lese og diskutere her inne  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
HoboDan Moderator

Ble Medlem: 10 Okt 2005 Innlegg: 2383 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Tir Sep 20, 2011 10:56 pm Tittel: |
|
|
Velkommen hit  _________________ Stolt pappa siden 7/12 - 05
Tobarnsfar fra 2/5 - 11
Moderator |
|
| Til Toppen |
|
 |
mummipappa
Ble Medlem: 12 Sep 2011 Innlegg: 15
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2011 4:27 pm Tittel: |
|
|
velkommen  |
|
| Til Toppen |
|
 |
pAppaNorD Moderator

Ble Medlem: 13 Mai 2008 Innlegg: 318 Bosted: Oppegård
|
Skrevet: Ons Sep 21, 2011 10:27 pm Tittel: |
|
|
Velkommen hit! Leit å høre at dere har mistet. Del gjerne historien om du føler for det, vi "lytter" gjerne
Håper du trives. _________________ Galskap? Det er å tilbringe et liv i sofaen...
Pappa til Cecilia 03.01.2009 & Sunniva, født 16.08.2011 <3 |
|
| Til Toppen |
|
 |
nisse567
Ble Medlem: 10 Des 2009 Innlegg: 57 Bosted: Eidsvoll
|
Skrevet: Tor Sep 22, 2011 11:44 am Tittel: |
|
|
Hei og velkommen hit!! _________________ AMALIE kom til verden 28. august 2010. 13 dager over termin... |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.