| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Hvordan fant du verdensbestepappa.no? |
| Søk (google etc) |
|
58% |
[ 7 ] |
| Hørte via bekjent/kjæreste/etc |
|
25% |
[ 3 ] |
| Plakat/info på helsestasjon |
|
8% |
[ 1 ] |
| Omtale i media |
|
0% |
[ 0 ] |
| Annet |
|
8% |
[ 1 ] |
|
| Antall stemmer : 12 |
|
| Av |
Innlegg |
snokleby Site Admin

Ble Medlem: 26 Sep 2005 Innlegg: 1998 Bosted: Bergen
|
Skrevet: Man Aug 11, 2008 11:07 pm Tittel: Har din helsestasjon hørt om oss? |
|
|
Det er gøy å se at det stadig kommer nye ferske (og erfarne) pappaer her på verdensbestepappa.no. Men fortsatt er det veldig mange som ikke har hørt om oss, og som sikkert kunne ha nytte av diskutere med likesinnede.
Om det finnes en plakat på helsestasjonen din for verdensbestepappa.no (eller pappa.no, som er snarveien), hadde det vært gøy å høre om det. Om det ikke gjør det, kanskje du kunne tenke deg å henge opp en?
Alle som henger opp en plakat (altså et ark) med informasjon om oss på sin helsestasjon eller et annet sted hvor det synes, er med i trekningen av et gavekort på klær i pappabutikken. Pappabutikken har forøvrig også klær til mor og barn.
Siden jeg ikke har mulighet til å løpe rundt på alle landets helsestasjoner og sjekke, satser jeg gavekortet på at dere er ærlige
Så har du sett en reklame for oss, eller har du hengt opp en lapp med informasjon, skrik ut! Bruk gjerne denne enkle teksten , eller en modifikasjon av vinneren fra konkuranse i vår spede oppstart her. _________________ Stolt pappa til Filip og Pernille!
Stikk også innom foreldreguiden.no, og følg pappa.no på twitter
Sist endret av snokleby den Tir Aug 12, 2008 10:17 pm, endret 1 gang |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jafo70

Ble Medlem: 17 Aug 2006 Innlegg: 730 Bosted: Langhus
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 12:00 am Tittel: |
|
|
Kan ikke huske å ha sett den på helsestasjonen, så jeg tror jeg skal få satt opp en der
Er ganske sikker på at jeg kom hit via fruen som hadde sett en tråd på Tettinntil.no _________________ Trebarnspappa som (endelig) har funnet ut at bæretøy er tingen framfor vogn har også begynnt å bygge bolig... |
|
| Til Toppen |
|
 |
dalnetslem Moderator

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 1574 Bosted: Nittedal
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 7:54 am Tittel: |
|
|
Mener å huske at jeg googla meg frem samme dag som jeg fikk vite at jeg skulle bli pappa, og da synes jeg å huske det var relativt glissent her, hehe... _________________ Meget stolt pappa til Casper siden 20.05.06!
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Ost Moderator

Ble Medlem: 27 Sep 2006 Innlegg: 1193 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Tir Aug 12, 2008 8:56 am Tittel: |
|
|
Google...
Ingen plakat som jeg har sett, men skal ha det i bakhodet neste gang vi skal dit. _________________ Klumpen, knerten, og snart knøttet. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|