Vi har detektert at du kan bruke mobilversjonen av verdensbestepappa.no. Trykk her for å bruke mobilversjonen.
|
|
|
|
| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
Asgeirson
Ble Medlem: 29 Nov 2010 Innlegg: 4
|
Skrevet: Man Nov 29, 2010 10:04 pm Tittel: Gutte blir TO år allerede:) Tips til gaver og feiring mottas |
|
|
Gutten min blir to år til helga og jeg vil gi han alt i denne verden!
Feiringen blir i utgangspunktet enkel med noen jevngamle barn, men flest voksne. Barna i BH er vi dessverre ikke mye ilag med på fritiden...
Hvordan kan jeg gjøre hjemmet vårt til hans hus denne dagen?
Vil ha en spennede kake til han men hvor finnes sånt? Bor i Trondheim så noen her burde kunne lage en bil/Pat/Thomas toget/ku/sau kake:)
Noen som vet om et bakeri???
Også gaver da! Hva kan jeg gi han som virkelig betyr noe! Vet jo hva han liker men vil gi noe som betyr noe for livet, på en måte. Og noen smågaver da
Tips og trix mottas med glede!! ALT for at MIN gutt skal få den beste dagen ever - i sitt 2 år gamle liv.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Gnubel Moderator

Ble Medlem: 19 Jan 2007 Innlegg: 1025 Bosted: Modum
|
Skrevet: Tir Nov 30, 2010 10:23 am Tittel: |
|
|
Min erfaring er at det er 3årsdagen som er den første de setter virkelig pris på. Opprett en høyrentekonto som han får tilgang til når han er 21 (jeg satte veldig pris på at jeg var tre år eldre og mer moden da jeg fikk tilgang på min sparekonto enn vanlig myndighet), så kan du sette inn litt nå og da framover.
Så kjøper du briotog hvis han ikke har det. Det er en gave til far og sønn som dere vil ha glede av i mange år. Min eldste leker fortsatt med sitt togsett, og det gir deg alltid mulighet for påbygging (settet blir nytt hver gang du tilfører en ny ting).
Lego er den andre muligheten, altså duplo til en sånn smårolling.
Til slutt litt off topic: BH betyr brystholder. Det er sikkert greit at ungene i BH ikke kommer Vanlig forkortelse av barnehage er bhg. (håper ikke jeg blir arrestert for dette pirket, det er ment som humor ) _________________ Stolt far til gutt 29.12.01, jente 05.03.04 og jente 06.11.06 |
|
| Til Toppen |
|
 |
Asgeirson
Ble Medlem: 29 Nov 2010 Innlegg: 4
|
Skrevet: Tir Nov 30, 2010 1:58 pm Tittel: |
|
|
2 åringen min har 30000 på konto allerede han - noe jeg er litt stolt av:)
Togsett har han, duplo har han...
Btw (hvis den forkortelsen er ok for deg) du ER pirkete  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|
|
|
|
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet Du kan ikke svare på temaer i dette forumet Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet
|
|
|
|
|
Verdensbestepappa.no finnes også i mobil utgave. Trykk her for å bruke mobilversjonen.