| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
fisker1
Ble Medlem: 31 Jan 2009 Innlegg: 1
|
Skrevet: Lør Jan 31, 2009 9:14 am Tittel: gravide som leiter etter en grunn til å krangle........ |
|
|
| Er det helt normalt å leite etter en grunn til å krangle? eller kansje det er bare meg som er svært uheldig med min kjære. |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
Skrevet: - Tittel: - |
|
|
Er du lei reklame? Registrer deg idag, innloggete brukere ser ikke denne reklamen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
dalnetslem Moderator

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 1574 Bosted: Nittedal
|
Skrevet: Lør Jan 31, 2009 10:34 am Tittel: |
|
|
Nei det er nok helt normalt desverre. _________________ Meget stolt pappa til Casper siden 20.05.06!
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
funcle

Ble Medlem: 25 Jan 2009 Innlegg: 58
|
Skrevet: Lør Jan 31, 2009 10:55 am Tittel: |
|
|
| dalnetslem skrev: | | Nei det er nok helt normalt desverre. | Heldigvis vil nå jeg si. Det betyr at det ikke er dama hans det er noe galt med, men hormonbalansen. |
|
| Til Toppen |
|
 |
dalnetslem Moderator

Ble Medlem: 05 Okt 2005 Innlegg: 1574 Bosted: Nittedal
|
Skrevet: Lør Jan 31, 2009 1:17 pm Tittel: |
|
|
| funcle skrev: | | Heldigvis vil nå jeg si. Det betyr at det ikke er dama hans det er noe galt med, men hormonbalansen. |
Forsto ikke helt hva du mente med dette. _________________ Meget stolt pappa til Casper siden 20.05.06!
Moderator. |
|
| Til Toppen |
|
 |
raye
Ble Medlem: 28 Jan 2009 Innlegg: 49
|
Skrevet: Lør Jan 31, 2009 3:46 pm Tittel: Klager.. |
|
|
Det funcle mener er at det er hormonene som løper løpsk, og at det er vanskelig for damene å styre disse.. Har selv opplevd det du snakker om, å det er vanskelig å gjøre noe med de.. noen ganger hjelper det å snakke ut om hvorfor situasjonene oppstår, men noen ganger må man bare sitte på sidelinja å vente til det roer seg.
Du må bare venne deg til at alt du gjør/ikke gjør er irriterende
lykke til!! |
|
| Til Toppen |
|
 |
iFar v1
Ble Medlem: 15 Jan 2009 Innlegg: 189 Bosted: Stavanger
|
Skrevet: Tir Feb 03, 2009 7:47 am Tittel: |
|
|
jeg kan melde meg på her og si: det MÅ være helt vanlig, for jeg kjenner følelsen din...
steikje... er ikke rett sjeldent i det siste jeg har blitt satt og tenkt: "gjorde jeg noe gale NÅ da????"
men men.... krysser fingra for at det gir seg, kan no ikke være slik HELE svangerskapet, eller?
 |
|
| Til Toppen |
|
 |
AndyB
Ble Medlem: 15 Apr 2009 Innlegg: 24
|
Skrevet: Ons Apr 15, 2009 10:39 pm Tittel: |
|
|
| Vet akkurat hvordan dette er, og det er overhodet ikke noe hyggelig. |
|
| Til Toppen |
|
 |
be83
Ble Medlem: 28 Apr 2009 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tir Apr 28, 2009 11:10 pm Tittel: Samme problem her |
|
|
Her teller jeg dager i håp om at hormonene skal stabelisere seg, har alldrig blitt hersa så rundt med så nå de første ukene i svangerskapet.
Håper virkelig at ting roer seg etter hvert |
|
| Til Toppen |
|
 |
iFar v1
|
Skrevet: Tor Apr 30, 2009 4:52 pm Tittel: |
|
|
ååååååååååååååååååååååååååååååå steeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeike!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
gleda me så vanvittig til at svangerskapet skal gå over, til tider så er det så urimelig det som blir gjort og sagt at e ikke finne ord for det
meeeeeeeeen, det som holder meg gående i slik en stund, er vissheten om at jeg ikke er alene om å ha det slik....
jaja....
kun et sukk fra min side. |
|
| Til Toppen |
|
 |
be83
Ble Medlem: 28 Apr 2009 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tor Apr 30, 2009 6:11 pm Tittel: Sukk |
|
|
Ja det er godt å lufte ventilene litt til tider, kunne skrevet mye her om urimelige ting som kommer på banen i disse tider, men tror noe bør en holde for seg selv.
Men som du sier det er godt å vite at vi ikke er alene om dette
Bare 7 måneder igjen....... |
|
| Til Toppen |
|
 |
iFar v1
|
Skrevet: Tor Apr 30, 2009 6:13 pm Tittel: |
|
|
heh... ser den holder det meste i meg.... men av og til blir det en tur ut i garaga og lar det gå utover hoggstabben eller nokke hehe...
3.5 mnd igjen her... så det skal jeg klare  |
|
| Til Toppen |
|
 |
AndyB
|
Skrevet: Søn Mai 03, 2009 2:12 pm Tittel: |
|
|
| iFar v1 skrev: | heh... ser den holder det meste i meg.... men av og til blir det en tur ut i garaga og lar det gå utover hoggstabben eller nokke hehe...
3.5 mnd igjen her... så det skal jeg klare  |
Hoggstabben ja...høres ut som en glimrende måte å få ut agresjon på |
|
| Til Toppen |
|
 |
Sim
Ble Medlem: 24 Mar 2009 Innlegg: 6
|
Skrevet: Man Mai 04, 2009 10:58 pm Tittel: Enig med alle her |
|
|
Jenta må gjøre jobben med å gro frem barnet, og det er tungt nok i seg selv. HormonUbalansen er nok naturens måte å fordele litt byrde på mannen også.
Jeg spiser selv mange kameler om dagen, men har bestemt meg for å sette på skyggelappene når det oppstår (som dessverre er veldig ofte). Heldigvis har jeg mye oppussing igjen så bruker det som min terapi mot det som måtte komme av uforståelig og irreterende episoder.
Blir bra til slutt da:) Da kommer det en liten knert som betyr alt. |
|
| Til Toppen |
|
 |
AndyB
|
Skrevet: Tir Mai 05, 2009 10:38 am Tittel: |
|
|
Har forsøkt litt forskjellig, både å snakke ut om ting, samt holde helt kjeft når man får den verste kritikken mot seg. Men sjelden hjelper det å ta tenning tilbake, det er å helle bensin på bålet.
Hva som funker best, er litt vanskelig å si, litt situasjonsbetinget. Har jo et håp jeg også om at alt skal bli bedre når den lille kommer til:) |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jacob
Ble Medlem: 05 Mai 2009 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tir Mai 05, 2009 5:40 pm Tittel: |
|
|
Hehe, det er faktisk godt og høre at andre har det like "ille" som meg til tider, varmer hjertet, har lest endel innlegg men bestemte meg først nå for og komme med noen innspill.
Etter at i morges så oppsto det en krangel fordi fruen ikke giddet lukke ytterdøra fordi hun hadde det travelt og va stressa, (skulle til legen)
Jeg sa da "lur" som jeg er.
"Du burde kanskje sjekke det stressnivået i samme slengen"
Det endte med at hun slengte et fat etter meg som knustes i gulvet samtidig som hun ba me reise" før hun slamret igjen døra.
hoff jeg måtte bare flire etter hun gikk ut døra, men glass opp til leggene.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Jacob
Ble Medlem: 05 Mai 2009 Innlegg: 3
|
Skrevet: Tir Mai 05, 2009 5:40 pm Tittel: |
|
|
Hehe, det er faktisk godt og høre at andre har det like "ille" som meg til tider, varmer hjertet, har lest endel innlegg men bestemte meg først nå for og komme med noen innspill.
Etter at i morges så oppsto det en krangel fordi fruen ikke giddet lukke ytterdøra fordi hun hadde det travelt og va stressa, (skulle til legen)
Jeg sa da "lur" som jeg er.
"Du burde kanskje sjekke det stressnivået i samme slengen"
Det endte med at hun slengte et fat etter meg som knustes i gulvet samtidig som hun ba me reise" før hun slamret igjen døra.
hoff jeg måtte bare flire etter hun gikk ut døra, men glass opp til leggene.  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Annonse:
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|