| Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema |
| Av |
Innlegg |
toto
Ble Medlem: 02 Des 2009 Innlegg: 2 Bosted: Oslo
|
Skrevet: Man Feb 01, 2010 12:32 am Tittel: Gravid eks-kjæreste som ikke vet om jeg er faren... |
|
|
Min eks-kjæreste:
- ble gravid ca 3 uker før det ble slutt mellom oss
- informerte meg om at jeg KANSKJE skulle bli far i ca Uke 13
- nekter å snakke om bakgrunnen for at hun er usikker
- har tidligere i prosessen sagt at hun var villig til å ta DNA
Det har ikke vært snakk om at vi skulle bli sammen igjen pga dette, men nå har det skjært seg fullstendig. Vi snakker nå ikke sammen i det hele tatt. Hun har termin om 3 uker.
Jeg aner ikke om hun kommer til å føre opp meg som faren, eller be om DNA-test. På den andre siden så vet jeg jo heller ikke om jeg er faren heller.
Noen som har vært - eller er - i nogenlunde samme situasjon? Eller noen som har tips i en slik setting? |
|
| Til Toppen |
|
 |
super-ss
Ble Medlem: 22 Jan 2010 Innlegg: 16
|
Skrevet: Man Feb 01, 2010 6:46 pm Tittel: |
|
|
Huff kjedelig situasjon det der. Eneste jeg kan si er KREV dna-test. Må være ett helvete å forholdet seg til ett barn om du selv ikke er sikker på om du er barnets far eller ikke. Viser det seg at du er faren så er mitt tips å svelge noen kameler i forhold til barnets mor så ting mellom dere fungerer sånn passe bra. Er bare barnet det går ut over om dere krangler om alt(sier ikke at dere skal bli sammen igjen)
Lykke til  |
|
| Til Toppen |
|
 |
Michelin-mannen
Ble Medlem: 24 Jan 2010 Innlegg: 8
|
Skrevet: Man Feb 01, 2010 7:26 pm Tittel: |
|
|
| Heldigvis har vi DNA-tester som kan klargjøre om du faktisk er faren eller ei. Jeg ville sørget for at en slik test ble tatt. Lykke til! |
|
| Til Toppen |
|
 |
Forumet
|
|
| Til Toppen |
|
 |
|
|